• Dat vraag ik dus.
    Ik vind hem lelijk,stom,spuuglelijk en hij verknoeit heel z'n heup ermee.xD [/mening]
    Ik wil geen ruzie ofzo,dus ga me niet aanvallen.
    Maar wat vinden jullie er dus van ??

    x.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    DAN DOE JE DAT MAAR! OVER MY DEAD BODY DAT IK JOU JE LICHAAM LAAT VERNEUKEN MET DIE STOMME TATTOO VAN JE ANDERE ECHTGENOTE: BILL!

    JA, MAAR HALLO?! BILL EN IK ZIJN ÉÉN! WIJ HOREN BIJ ELKAAR. LEES JE DAT? IK BEN BILL EN HIJ IS MIJ! DUS IK MOET WEL!


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Mwhuhahaa:Y) Dan tattoërt hy het haar op zyn kale hoofd x'D

    HAHA, Die was leuk.
    High five, ouuuuuwe.


    I recycle my thoughts.

    Het is zijn keuze.. Maar ik vind het nu toch ook niet het mooiste van het mooiste... Het is wel heel groot ja. Maarja, dat is nu eenmaal zijn keuze..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    JA, MAAR HALLO?! BILL EN IK ZIJN ÉÉN! WIJ HOREN BIJ ELKAAR. LEES JE DAT? IK BEN BILL EN HIJ IS MIJ! DUS IK MOET WEL!

    WAT? EN DAT ZEG JE NU PAS?! DUS IK BEN EIGENLYK GEWOON FUCKING GAY?! OFNEE..HMM..BISEKSUEEL?! EN JY DAN?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    HAHA, Die was leuk.
    High five, ouuuuuwe.

    High five back, jonge (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    WAT? EN DAT ZEG JE NU PAS?! DUS IK BEN EIGENLYK GEWOON FUCKING GAY?! OFNEE..HMM..BISEKSUEEL?! EN JY DAN?

    IK BEN EVA.


    I recycle my thoughts.

    ik vind hem wel mooi alleen is hij veels te groot en MIZxBIZ heeft gelijk dat straks heel zen lichaam vol staat, hij had het gerust ietjes kleiner mogen laten zette, maar het is zijn keuze en hij kiest wat hij op zen lichaam laat zetten als hij het mooi vind zo groot ...

    [/mening]

    Dit is een van zin miezerige kansjes om te bewijzen dat hij nog een beetje mannelijkheid in zich heeft. Helaas Bill, ook verwijfde mannen (zie homo's) hebben tattoo's! En die tattoo is VEELS te groot & onzin.


    Life is hard and then we die

    Iemand een foto ?
    Ik wil zien =]


    Because Nobody Love's

    Geweldig.
    Ik meen het en verder ga ik hier niet meer op in.


    Same here!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zijn tattoo is lelijk & past daarmee goed bij hem. :X


    Die is like grof of zo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dit is een van zin miezerige kansjes om te bewijzen dat hij nog een beetje mannelijkheid in zich heeft. Helaas Bill, ook verwijfde mannen (zie homo's) hebben tattoo's! En die tattoo is VEELS te groot & onzin.

    x') Geweldig (:
    Bill wou bewyzen dat hy óók stoer kan zyn net als al die criminelen met Tattoo's die hun hele lichaam laten tattoëren. x')


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    je hoort hier al veel mensen zeggen: lelijk,te groot,hij verpest zijn lichaam mee en alles.
    Kijk het is ook zo,maar het is zijn beslissing en hij vind dat mooi. Het is zijn lichaam en hij doet ermee wat hij zelf wilt.
    misschien heeft hij ook wel een reden voor om zo iets groots op zijn lichaam te tatoeren ofzo. en misschien heeft die tekst ook wel een reden,kijk maar naar freiheid 89.
    Maar ik zou het niet gedaan hebben,dan zou ik een klein dingetje laten zetten. Bill heeft al veel tatoeages die mooi zijn,maar deze vind ik wel beetje erg groot en niet op een goeie plek gedaan..

    zo einde van mijn verhaal:P

    We mogen toch onze mening zeggen? Idd,mag hij doen wat hij wilt.Maar ik moet tog niet perce zeggen;"wauw,hij is mooi!" Oo


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Just horrible.


    Pictures fade away, but memories are forever

    de betekenis is wel mooi ma ik vind hem soo groot en eigenlijk nii so mooi


    ........