• Is het bij jullie op school ook dat je altijd wel word uitgelachend door buitenlanders... ?? ik bedoel het meeste van de marrokaanse afkomst.. kijk sommige niet maar toch de modepoppetjes lachen me niet uit maar hun wel altijd is dat bij andere ook zo ?? zijn die soms tegen rock ?

    JONGENS IK BEN NIET TEGEN !!LAAT ME DUIDELIJK ZIJN ALLEEN IK EN MIJN VRIENDINNEN VROEGEN ZICH DAT AF !!OKEE??

    DUS GEBEURD HET OOK BIJ JULLIE OP SCHOOL


    ...

    k heb niet echt buitenlanders op school, maar buiten school valt mij dat wel op, dan zijn er zo groepen en die beginnen dan zo andere mensen te pesten en lastig te vallen

    ik heb op zich totaal niets tegen buitenlanders, maar die wat zoiets doen kan ik echt niet uitstaan


    You're a star in heaven.

    Tsja.. ik wil ook niet racistisch wezen maar ik heb welgeteld 1 keer een gevecht met mensen gehad en dat waren Turken/Marokkanen. Het is gewoon een feit dat die mensen eerder in de problemen verzeild raken en dat de kans groter is dat zij crimineeltjes worden, met name door discriminatie (op de arbeidsmarkt).


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaaah ik wel, ook wel door turken maar het meest door marokanen, echt iri


    Ice-cream Rockt more than you x3

    .... Ik ben een marokkaan dus marokkaanen lachen me nooit uit en ook geen buitenlanders
    daar kan ik juist heel goed mee omgaan. Maar, Ikzelf lach ook vaak Nederlanders uit:$ dus jaxD

    But ik vind het echt minder van sommige(Nou eigenlijk heel veel) mensen die zeggen dat het altijd wij marokkaanen alles doen
    Daar bedoel ik mee
    Mensen vermorden
    Stelen
    Enzo kan ik verder gaan
    Net of Nederlanders/Belgen het niet doen
    Dat moest ik even zeggen

    But ik vind het echt minder van sommige(Nou eigenlijk heel veel) mensen die zeggen dat het altijd wij marokkaanen alles doen
    Daar bedoel ik mee
    Mensen vermorden
    Stelen
    Enzo kan ik verder gaan
    Net of Nederlanders/Belgen het niet doen
    Dat moest ik even zeggen

    Marokkanen en andere etnische minderheden zijn vaker bij criminaliteit betrokken dan Nederlanders, das een feit. Kun jij ook niks aan doen, het zijn verschillende oorzaken: achterstand in inkomen wanneer ze immigreren, slechte immigratie, discriminatie op de arbeidsmarkt etc.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Marokkanen en andere etnische minderheden zijn vaker bij criminaliteit betrokken dan Nederlanders, das een feit. Kun jij ook niks aan doen, het zijn verschillende oorzaken: achterstand in inkomen wanneer ze immigreren, slechte immigratie, discriminatie op de arbeidsmarkt etc.


    Okee