• hoihoi! Wij zouden op vakantie gaan naar Zwitserland. Ik had er al de heletijd een slecht gevoel over. Maar toen wisten we niet ckr óf we wel zouden gaan, want mijn oma lag toen in t ziekenhuis. We hadden besloten wel te gaan. Maar ik zag er enorm tegen op. Ik weet niet waarom. Ik moest keihard huilen. Ik weet ook niet waarom. Ik heb het vertelt aan mijn moeder, ze zuchtte en zei; "Ik zou er over na denken" (Dat was gister, voor het geval dat je het niet kon volgen) Vandaag zouden we weggaan, maar mijn moeder is oppeens heel ziek. Is dat nou mijn schuld? Dat ze zich slecht voelde omdat ik er geen zin in had? :$
    x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tuurlijk is dat niet jouw schuld ^^ Je kan gewoon van de één op de andere dag ziek worden. Je hoeft je nergens schuldig over t voelen.

    Nee, waarom zou je jezelf daar de schuld over geven? Als ze heel ziek is, heeft ze vast gewoon koorts. Kan toch?

    Nou, ze verheugde heel erg op het skieen (ja dat gingen we doen) en ik heb het voor mijn gevoel gewoon een beetje verpest..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tuurlijk is dat niet jouw schuld ^^ Je kan gewoon van de één op de andere dag ziek worden. Je hoeft je nergens schuldig over t voelen.

    idd!!
    don't worry!!
    en als je er toch over twijfelt: vraag het haar gewoon, ze zal er heus niet kwaad over worden hoor!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Het is niet jou schuld. Ziek worden heeft een andere reden en niet doordat jy het niet wil.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ach, ik denk niet dat het aan jou ligt hoor, ze kan toch gewoon ziek zijn?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou, ze verheugde heel erg op het skieen (ja dat gingen we doen) en ik heb het voor mijn gevoel gewoon een beetje verpest..
    Je hebt het helemaal niet verpest. Weet je, als moeder zou ik juist blij zijn als mijn dochter eerlijk is. Ze vond het misschien jammer en ik weet zeker dat ze het wel snapt.
    Wat heeft ze?

    Dankje.. Ik heb er de hele nacht mee wakker gelegen. Heb nu een kilometer lange wallen. Beetje dom dan van mijzelf.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Je hebt het helemaal niet verpest. Weet je, als moeder zou ik juist blij zijn als mijn dochter eerlijk is. Ze vond het misschien jammer en ik weet zeker dat ze het wel snapt.
    Wat heeft ze?
    Koorts, hoesten, nacht niet geslapen, helenacht liggen huilen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) Koorts, hoesten, nacht niet geslapen, helenacht liggen huilen.
    Koorts, hoe zal ik dat zeggen, kan je zo in een halfuur krijgen(je hebt vast wel eens meegemaakt dat je midden op de dag koorts kreeg). Hoesten hoort soms bij koorts. Niet geslapen en liggen huilen, weet je zeker dat ze daarom huilde? Misschien huilde ze om iets anders.

    Maar het zou toch kunnen, dat op een of andere manier míjn slapeloze nachten enzovoort, voor haar koorts heeft gezorgt. :s ja ik weet het, het klinkt creepy, maar ik denk daar nu over na..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Maar het zou toch kunnen, dat op een of andere manier míjn slapeloze nachten enzovoort, voor haar koorts heeft gezorgt. :s ja ik weet het, het klinkt creepy, maar ik denk daar nu over na..
    Koorts krijg je door bacillen, dus nee.

    (...)Koorts krijg je door bacillen, dus nee.
    ö, Blieb, blob, wat voel ik me nu dóm zeg!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Van stress kan je bijv. wel hoofdpijn krijgen(heb ik aak)

    Van stress kan je bijv. wel hoofdpijn krijgen(heb ik aak)
    Poeps! Dan komt het misschien wel door mij, en door de koppijn is de koorts weer gekomen of zo. Ik ben een oekeltje! Maar ik was zo bang dat ze écht door mij en door mijn oma gebleven zouden zijn. En dan werden zij kwaad op mij, omdat zij wel zo graag wouden skieen. Het nieuwe jaar was heel stom en iedereen keek mij verbaasd aan, dat we er nog waren. Gek.. Maar dat was mijn droom. :S


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room