• No, mijn profiel staat al helemaal cursief dus dat kom ik niet vragen. But als ik op een topic klik staat alles aan de rechterkant cursief en de reacties ook.
    Ligt dat aan mij of hebben sommigen dat ook??

    Uhm.
    Ik denk dus, dat dat door mij komt :'$
    door mijn forumsingature dinges.
    iriteren mensen zich eraan? want anders wil ik het wel verwijderen.
    het viel mij ook net pas op. :'D

    Dat heb ik soms ook. Al doe ik dat zelf niet, dan staat het cursief. Nu hebt'k het wel zelfd gedaan hoor ^-^

    ik heb het nu ook op dit moment (':


    I see sunset in your eyes

    *Test* sorry maar doe het ff om te zien of dit ook cursief staat 8D

    Ik ben er al achter. Dit komt omdat mijn profiel cursief staat en blijkbaar gaat dit over op het forum.

    Ik ben er al achter. Dit komt omdat mijn profiel cursief staat en blijkbaar gaat dit over op het forum.


    Neeeeeee. het komt door mij.
    toen ik hier op reageerde werd alles cursief. :'D
    en ik heb in mijn profiel ook alles cursief.

    (...)

    Neeeeeee. het komt door mij.
    toen ik hier op reageerde werd alles cursief. :'D
    en ik heb in mijn profiel ook alles cursief.

    Dat komt niet door u. Dat komt omdat ik het topic gestart heb en alles op mijn profiel is cursief. Denk niet meteen dat het door jou komt. --'

    ik weet niet door wie t komt, maar ik heb er ook last van o.o
    en trouwens, kan ook aan mij liggen maar je forumsignature mag toch helemaal niet cursief oid staan?

    (...)
    Dat komt niet door u. Dat komt omdat ik het topic gestart heb en alles op mijn profiel is cursief. Denk niet meteen dat het door jou komt. --'


    Het kan best door haar komen, als haar forumsignature cursief is dan, overal waar zij reageerd, word het dan cursief...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Het kan best door haar komen, als haar forumsignature cursief is dan, overal waar zij reageerd, word het dan cursief...


    Ik ben de dader, ik zei het je! :'D

    ik weet niet door wie t komt, maar ik heb er ook last van o.o
    en trouwens, kan ook aan mij liggen maar je forumsignature mag toch helemaal niet cursief oid staan?


    Dat mag inderdaad niet, het brengt de site in verwarring...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik ben de dader, ik zei het je! :'D


    Ik weet niet hoor, het kan, ik zei maar wat, maar heb je je signature cursief? Dan moet je dat directomundo aanpassen, het mag niet, heeft Rutger gezegd...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Uhm.
    Ik denk dus, dat dat door mij komt :'$
    door mijn forumsingature dinges.
    iriteren mensen zich eraan? want anders wil ik het wel verwijderen.
    het viel mij ook net pas op. :'D

    Ja, dat komt door jou.
    Die dingen zijn ook verboden. :'D

    (...)

    Ik ben de dader, ik zei het je! :'D

    Nou, als het daadwerkelijk door jou komt mag je er trots op zijn want je overtreed een regel dan.

    (...)

    Ik weet niet hoor, het kan, ik zei maar wat, maar heb je je signature cursief? Dan moet je dat directomundo aanpassen, het mag niet, heeft Rutger gezegd...


    *sprint naar instellingen :'D*
    Zo.
    nu moet het goed zijn.