• nou, ik ben nu wel heel kwaad op mijn moeder
    ik heb dus een liefje en dat weet zij dus beter niet, wat had ze nu gdaan, ze was aan het zoeken achter een kam & ook in mijn kamer en mijn gsm lag daar dus op te laden en ik zat hier beneden dus achter de pc & had ze mijn smse zitten lezel
    &jaa het is mijn liefje dus het gaat niet altijd over alledaagse dingen & nu heeft me moeder een heel verkeerd beeld van hem & nu
    ben ik vies lestig en verdrietig :(


    die moet van mijn gsm afblijven


    I see sunset in your eyes

    Tja, niewsgierigheid hea?

    Zit ze gewoon je smsjes te lezen! =O Ik zou ook niet bepaald blij zijn hoor ><

    gosh! Ö

    dat vind ik wel ernstig van je ma, maar ik denk dat ze dat alle wilt weten om te kijken wat je bezig houd en dat je niet verkeerde dingen doet want ze houd van je. <3


    Love is in the air'<3

    Wat gemeen van je moeder ;O


    Sweet dreams will come true.

    Het is niet bepaald netjes om zulke dingen voor je moeder geheim te houden. Dan is het natuurlijk logisch dat ze je gaat wantrouwen. Nu ze erachter is gekomen denkt ze hoogstwaarschijnlijk dat jij haar niet vertrouwt en dat zij jou ook niet kan vertrouwen.
    Natuurlijk moet ze wel van je mobieltje afblijven, ze had het recht niet om die dingen te lezen. Ik vind alleen wel dat het menselijk van haar was.


    I clicked my heels and wished for you.

    gosh! Ö

    dat vind ik wel ernstig van je ma, maar ik denk dat ze dat alle wilt weten om te kijken wat je bezig houd en dat je niet verkeerde dingen doet want ze houd van je. <3

    nou, daar kan ik dus niet mee om. maar woensdag heb ik een nieuwe gsm waar ze niets van snapt, hopelijk helpt dat een beetje, maar ..

    dat zijn haar zaken toch niet ? Ik ga toch ook niet in haar privé snuffelen, hier wordt ik dus zo pissed van


    I see sunset in your eyes

    ooh als mijn dat doet hee dan is het kot te klein :((

    Het is niet bepaald netjes om zulke dingen voor je moeder geheim te houden. Dan is het natuurlijk logisch dat ze je gaat wantrouwen. Nu ze erachter is gekomen denkt ze hoogstwaarschijnlijk dat jij haar niet vertrouwt en dat zij jou ook niet kan vertrouwen.
    Natuurlijk moet ze wel van je mobieltje afblijven, ze had het recht niet om die dingen te lezen. Ik vind alleen wel dat het menselijk van haar was.

    hoe kan ik der nou vertrouwen as ze elke keer in men privé snuffelt, ik zou dat bij haar eens moeten proberen
    & ik moet daar mar allemaal tolereren


    I see sunset in your eyes

    Dat is eigenlijk best erg, mijn moeder zou nooit mijn smsjes, of msn gesprekken lezen! En mijn vader ook niet, zo zijn hun niet. Dat is egt niet normaal wat je moeder eigenlijk heeft gedaan. Jij hebt ook een privé leven. En zet het uit je hoofd dat slettige. en vies. want dat ben je vast niet. Ik ken je niet maar, dat weet ik zeker. Jij smst gewoon graag met je vriendje. en dat maakt helemaal niks uit!!! Verdrietig zou iedereen zijn maar, het is gebeurt. Probeer je op leuke dingen te concenteren. Het zal best moeilijk zijn maar, ik weet niet hoe ik je kan helpen. Als er wat is je kan altijd naar mij iets schrijven (typen natuurlijk) en ik zal je proberen te helpen als je dat wilt tenminste.

    Suc 6 verder!

    (...)
    hoe kan ik der nou vertrouwen as ze elke keer in men privé snuffelt, ik zou dat bij haar eens moeten proberen
    & ik moet daar mar allemaal tolereren

    Neej, natuurlijk niet.
    Het is ook heel erg wat je moeder heeft gedaan. Mag ik vragen waarom je het geheim hebt gehouden voor je moeder? Heeft ze eerder iets gedaan waardoor je haar niet vertrouwt?


    I clicked my heels and wished for you.

    Tja, daar is ze een moeder voor. Dat ze je sms-jes leest is wel wat aan de extreme kant. Maar goed. Volgende keer de mobiel uitzetten. Doe ik ook altijd. :Y)
    En anders moet je een keer met haar gaan zitten en vertellen dat het jou dwarszit dat ze in je persoonlijke spullen zit te neuzen. Vraag dan ook waarom ze dat doet en kijk of jullie iets kunnen afspreken, zodat ze niet in je stuff hoeft te neuzen om erachter te komen wat er zich allemaal afspeelt.
    Je zou bv. elke dag of elke week ff kunnen vertellen hoe het gaat en al. Even met haar gaan zitten, thee en koekjes erbij. Gezellige praat. Wie weet stelt dat haar gerust en dan zijn jullie allebei tevreden.
    Good luck, hunn! (flower)
    xXx <3


    FML

    het biggest probleem is dus eigenlijk, mijn ouders zijn resoluut tegen roken en van dat comsoort. en mijn vriendje rookt & drinkt & zit aan de wiet, en als ze dat weten mag ik nooit meer met hem omgaan, maar dat kunnen ze me niet verbieden, neverr. Dus dat is dus de reden dat ik het haar niet vertel omdat ik hem echt niet kwijt wil , maar nu weet ze het en is ze vies lastig op me en ik op haar.


    I see sunset in your eyes

    Ze is gewoon bezorgd,om wat jij om haar rug en zo doet.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    het biggest probleem is dus eigenlijk, mijn ouders zijn resoluut tegen roken en van dat comsoort. en mijn vriendje rookt & drinkt & zit aan de wiet, en als ze dat weten mag ik nooit meer met hem omgaan, maar dat kunnen ze me niet verbieden, neverr. Dus dat is dus de reden dat ik het haar niet vertel omdat ik hem echt niet kwijt wil , maar nu weet ze het en is ze vies lastig op me en ik op haar.
    Er moet 1tje de wijste zijn en dit keer moet jij dat zijn. Praat rustig met haar wat je dwarszit en als ze door blijft zagen ga jij haar gewoon ngeren.

    Ja, het is niet netjes van je moeder dat ze je berichten leest maar het kan met bezorgdheid te maken hebben? Ook kan je het beter aan je moeder vertellen als je een vriend hebt! Dan hoeft ze niet in je privé dingen te snuffelen en er zo achter te komen. Je kan beter met der gaan praten en vragen waarom ze het heeft gedaan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.