• want ik ben al van kwart voor 6 wakker want ik moest gaan werken. Nu zit ik hier met miliscule oogjes en wil terug in mijn bedje x3


    We'll never be as young as we are tonight

    mwoehahaa, ik ben een bedhead, want ik ben just uit bed, twee minuutjes geleden :d


    I see sunset in your eyes

    Ik heb 's morgens ongelovelijke wallen en m'n vriendin heeft er voor gezorgt dat ik een ongelovelijke ochtendhumeur heb - -+

    Great! ^-^


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Ik heb 's morgens ongelovelijke wallen en m'n vriendin heeft er voor gezorgt dat ik een ongelovelijke ochtendhumeur heb - -+

    Great! ^-^

    mijn vader leert me dat ochtendhumeur af,

    but bad luck; it ends always in a fight :D


    I see sunset in your eyes

    Arme jij xd

    ik hou van vroeg opstaan o.o


    We can only learn to love by loving.

    Arme jij xd

    ik hou van vroeg opstaan o.o


    de laatste keer dat ik vroeg opstond gebeurde er dit:
    "Morgen maám!". "David! is dit onze dochter wel?! 0_0", een hard gelach van m'n pa volgt..

    -___-+ *zucht*


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    (...)

    de laatste keer dat ik vroeg opstond gebeurde er dit:
    "Morgen maám!". "David! is dit onze dochter wel?! 0_0", een hard gelach van m'n pa volgt..

    -___-+ *zucht*


    Och arme Stephanie ^^


    Life Is A Bitch..<3

    Ik ben slechtgehumeurd omdat mijn zus bij mij op de kamer moet slapen omdat haar kamer geverfd wordt , Staat dat mens keii vroeg op en doet die haar lamp aan als ze opstaat , Dus was ik ook wakker. En ben ik nu slechtgezind. x3.


    A. ikmisje.

    Ik ben een vampier, ik ben er zojuist achtergekomen dat ik me vreemd actief (lees: eng) gedraag als de zon onder is.
    Of zou het door dat blikje energydrink komen?


    No growth of the heart is ever a waste