• Ik heb even niks te doen dus maak ik maar dit topic: ik wilde weten hoe jullie je gedragen als jullie ongesteld zijn xD. Ik wordt 2 weken van te voren heel saggie, als ik het ben dan zie je door het rood het rood niet meer, heb ik de dunne (jak xD)en als het weer minder wordt ben ik hyper en huilerig :P. O jaa ik kan niet tegen gezeur en ik ga dood van de buikpijn x] dus me moeder sluit ik op in de kast :Y)

    o jaa mijn eerste keer oggie was op bill&tom's 18e verjaardag xDxDxDxD

    En jullie?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik heb altijd zin in chocolade en vreet gewoon teveel
    en dan als het zo ver is kan ik futloos in de zetel liggen, door het zeer in mn buik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben meestal heel melig O_o
    En ik vreet alles wat ik zie ;D


    Sweet dreams will come true.

    (...)

    Ge hebt me door ><xD


    mensenkennis he x'D


    You're a star in heaven.

    Vreetbuien, snel ruzie, snel geërgerd, veel slapen, brutaal&lastig doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    van te voren heb ik altijd vreetbuien en voor de rest gewoon normaal ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    eten .. slapen .. chagerijnig wezen .. eten .. slapen .. chagerijnig wezen .. eten .. slapen .. chagerijnig wezen .. eten .. slapen .. chagerijnig wezen .. -.-' en buikpijn hebben!

    <3.

    Hmm... Ik voel er niks van en ik voel het ook nooit aankomen ;| Ik word niet chagrijnig en krijg geen vreet buien ik blijf gelukkig gewoon normaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vrolijk, vroeg wakker en hyper actief x]


    ~

    Altijd Boos & Ik eet dan echt heel weinig
    En elke Minuut naar de wc gaanxD

    Eigluk nii anders dan normaal....buite misschien dat ik dan zoon heel klein beetje choco-addicted word^^


    Live for something or die for nothing

    ik pak de pil, dus ik heb geen buikpijn meer [:

    alleen word erg emotioneel , datwel.


    And all the girls in the front row scream your name.

    -Lachbuien
    -Chocoladebuien
    -Chagrijnige buien
    -Huilbuien
    -Pijn in onderrug en buikkrampen
    -In een dip


    It's heavy but you are not the only one

    Bij me eerste ongesteldheid gewoon. Dat was in Frankrijk. -.-' En de 2e weet ik nog niet, maar ik heb wel van die momenten dat ik wat buikpijn heb en enórm chaggie ben. Ik ben dan echt niet te genieten, en iedereen die tegen me praat, snouw ik af of ga ik tegen schreeuwen x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    nog chagrijniger dan normaal en heb de neiging om alles wat ik eet onder te dompelen in chocola én appelmoes, maar dan ook echt ALLES

    eerste paar dagen chagerijnig heb dan veel buikpijn en de laatse paar dagen hyper iedereen woord dan gak van me en eet dan veel te veel chocola en snoep en koekjes maar ik eet geen gewoon etenxD


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;