• Ik heb even niks te doen dus maak ik maar dit topic: ik wilde weten hoe jullie je gedragen als jullie ongesteld zijn xD. Ik wordt 2 weken van te voren heel saggie, als ik het ben dan zie je door het rood het rood niet meer, heb ik de dunne (jak xD)en als het weer minder wordt ben ik hyper en huilerig :P. O jaa ik kan niet tegen gezeur en ik ga dood van de buikpijn x] dus me moeder sluit ik op in de kast :Y)

    o jaa mijn eerste keer oggie was op bill&tom's 18e verjaardag xDxDxDxD

    En jullie?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    De week ervoor ben ik altijd heel lastig op alles en iedereen. maar als ik ze heb, dan gedraag ik me gewoon als anders. x'D


    Listen to what we're not saying..

    Enooooooooooooorm chagrijnig.


    I recycle my thoughts.

    opvliegend en
    veel slapen en eten ook


    We're all dancing to the same sad song.

    mijn eerste keer was op de verjaardag van een vriendin xD.
    Ik eet altijd fcking veel, verder heb ik 1 x buikpijn/


    So far away..

    Ik ben chaggie, koppig, ego en eigenwijs


    Only losers can act the way you do

    O ja, ik heb ook geen buikpijn, alleen met mijn eisprong, dan wil ik iedereen killen, zeg maar :'D


    Only losers can act the way you do

    Chagarijnig, vreetbuien meeste chocola -bah:S-
    en je kan me dan niet aanstaan want ik zeur en ben vervelend XD

    3 weken aan een stuk voel ik mij dan rot - en middenin die drie weken mijn regels dan, waardoor ik me maan een keer per maand goed voel.
    Maar ik ben grappig als ik me rot voel, dus zo erg is het niet.

    Ik ben meestal enorm emotioneel xD

    En dan kan ik tegen niks ik zal eens een voorbeeld geven

    Ik ging samen met een vriend wandelen en zag langs de rand van de straat een dode vogel liggen en ik begon te huilen zegt die jongen 'Lia wat is er' zeg ik zo meteen 'Oh, Ik ben Zo emotioneel!!'

    Echt zo grappig xD

    opvliegend vergaan vn de pijn verslaafd aan chocolade (ik werk in het winkeltj op school en daar vekope ze chocola xD)pilletjs neemn en soms hyperaanvalln krijgn, das dak et eene moment ff normaal bn en tvolgende plots beru hyor enzo en voo de rest benk heel lui, ziek en irritant xD


    live your own life

    me eerste keer was de week voor de exaamns voo de zomervakantie en toen wask pas vies xD


    live your own life

    nou dan verga ik van de pijn, ben ik heeel erg shaggerijnig, het komt zelfde voor dat ik dan heeeeel vrolijk ben maar dta ben ik ook wel is geweest, en ik huil heel snel, ben snel geirriteert, en ik wordt meestal boos als ik in de spiegel kijk.. ben vaak dan alleen maar misselijk enzo.. maarja.. xD


    Nvt

    Eigenlijk best normaal alleen word ik iets sneller chagrijnig en ben iets gevoeliger.
    Maar eigenlijk ben ik de helft van de tijd zo suf als wat. Moet me altijd plat slikken aan paracetamol om me buikpijn weg te drukken.


    I am an idiot, I move.

    ik wil altijd ineens al m'n geld doneren aan goeie doelen en krijg een spuughekel aan jongens.. |:

    Ik heb altijd dat mn humeur opeens kan omslaan.. En dan ben ik écht gemeen xP [Ik kan trouwens wel beter schrijven als ik ongesteld ben x'D] Ook wil ik het liefst heel de dag knuffelen. (: