• Ik heb even niks te doen dus maak ik maar dit topic: ik wilde weten hoe jullie je gedragen als jullie ongesteld zijn xD. Ik wordt 2 weken van te voren heel saggie, als ik het ben dan zie je door het rood het rood niet meer, heb ik de dunne (jak xD)en als het weer minder wordt ben ik hyper en huilerig :P. O jaa ik kan niet tegen gezeur en ik ga dood van de buikpijn x] dus me moeder sluit ik op in de kast :Y)

    o jaa mijn eerste keer oggie was op bill&tom's 18e verjaardag xDxDxDxD

    En jullie?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik heb heel erg buikpijn en word daar chaggie van
    en ik eet veel meer dan normaal maar kom niet aan en ik jank overal om


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    als ik ongesteld ben raak ik gestrest heb ik heel erg buikpijn dan word ik Chagerijnig


    ........

    Zoals normaal :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben dan normaal.
    Geen last van die dingetjes. ^^

    opvliegerig


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    wow haha xD like the
    eerste dag heb ik ONWIJS ERGE buikpijn
    laatst om 4 uur snachts wakker van geworde
    die dag benk vrijd rustig ensow..
    2de dag ben ik aant ETEN en derde dag en vierde dag .. thats it eiglijk.. soms beetje sjaggie maar niej op eerste dag :/

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Meestal ben ik ontzettend emotioneel en chagerijnig en ik voel me de hele tijd vies enzo.


    Life is hard and then we die

    van te voren janken om elk klein ding.
    tijdens klein beetje buikpijn. (dankzij de pil)
    &ook niet zo heel veel meer sinds de pil (;
    het blijf gewoon, naar. XD


    it's cool to know nothing.

    Ik ben dan heel chagrijnig en ik word kwaad om de kleinste dingen :')

    Ik heb buikpijn en hoofdpijn, nog meer dan anders. Ben afgrijselijk chaggerijnig, nog meer dan anders. Lastig, emotioneel en mijn haar zit dan voor geen meter. En dan ben ik moe en moet eten eten eten x'D


    bla bla bla

    ik ben moe hongerig sjagie en ik heb echt 24/7 ruzie met men ma dan... en je moet dan echt niet bij me komen zeiken want dan kan ik nog wel eens een woede aanval krijgen... of ik zit uren in 1 houding zodat ik geen buikpijn heb... nja zo ben ik dus like nu ¬¬
    oowjah ik huil dan ook echt heel snel ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    Op school té vrolijk, thuis heel depri. Meestal lig ik dan gewoon op bed ofzo. Ik ben dan vooral heel erg moe.

    Chagrijnig, Ik ga om alles huilen. En ik heb de 1e 3 dagen verschrikkelijke buikpijn. En heel bitchy en gemeen tegen zo'n beetje iedereen.

    Ik ben redelijk chill, alleen ik heb soms van die onderwachte steken in mijn buik, en ik wil nooit uitslapen, ik sta dan altijd heel vroeg op --"


    We'll never be as young as we are tonight

    Eten, buikpijn! ik ga dood!! ik wordt shaggie en nog veel meer


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!