• Deze topic gaat niet over hoeveel Idiot shirtjes je hebt of hoeveel Mega Mindy posters je in je kamer hebt hangen.
    (ik wil geen commentaar over bandkeuze horen dus neem ik deze maar)
    Deze topic gaat over wat jij van een band ownt, zoals plectrums van Tim, drumstokjes van Silke, misschien een zwetende handdoek van Thybo.
    (kauwgom aan je schoenen wordt ook geschrapt)
    Ik kreeg ooit eens een plectrum in mijn handen gedrukt van Thybo, de zanger/gitarist van Ryvel, maar dat doet er nu niet toe, wat wel een rol speelt is wat jij zoal eens gevangen hebt op een concert/festival.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niks --'

    Ik ga een drumstokje aan Silke vragen, omdat ik zo goed gewerkt heb voor Frans!:Y)


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Niks ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Nada..
    wel Bijan brumstok van Gustav.
    Maar de Bodigart was het daar niet mee eens. en heeft hem meegenomen o.o


    Dunno ><

    Nothing... daarvoor bezoek ik te weinig concerten.
    Misschien omdat twee van de 3 concerten die ik zou bezoeken afgelast zijn-.-"


    No growth of the heart is ever a waste

    een flesje water van simple plan x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    een flesje water van simple plan x'D


    WHAT?!;O


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik had bijna een plectrum van Matty Lewis, maar hij gooide nt niet hard genoeg zodat hij op het balkon kwam. Maarrr ik ga 18-01 ervoor zorgen dat ik een plectrum krijg van Max;D


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)
    WHAT?!;O

    jaah, ze drinken altijd van halve liter flesjes water. && dan gooien ze die halfleeg in het publiek. Kreeg ik tegen mijn kop enja, had dus een flesje van hen ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kreeg een handje van de bassist van The Wombats^^


    It's all for you, my butterfly.

    (...)
    jaah, ze drinken altijd van halve liter flesjes water. && dan gooien ze die halfleeg in het publiek. Kreeg ik tegen mijn kop enja, had dus een flesje van hen ><


    Jaaloooeziie;o
    Serieus, ik ben jaloers ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik kreeg een hele plens water van tom over me heen.. als dat telt;p


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik kreeg een hele plens water van tom over me heen.. als dat telt;p

    dada, ik van Georg. ik was drijf nat.. ><


    Dunno ><

    een handtekening en een foto met maria mena, telt dat ook?
    en een stuk of 5 knuffels?
    2keer een meet&greet met haar. n_n'

    I'm a lucky man... Ik heb HET plectrum van Kirk Hammett dat hij bij Pinkpop had :D als er tenminste niet meer zijn, hij gebruikte er meer xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Niets, ik ben nog nooit naar een concert geweest.