• Deze topic gaat niet over hoeveel Idiot shirtjes je hebt of hoeveel Mega Mindy posters je in je kamer hebt hangen.
    (ik wil geen commentaar over bandkeuze horen dus neem ik deze maar)
    Deze topic gaat over wat jij van een band ownt, zoals plectrums van Tim, drumstokjes van Silke, misschien een zwetende handdoek van Thybo.
    (kauwgom aan je schoenen wordt ook geschrapt)
    Ik kreeg ooit eens een plectrum in mijn handen gedrukt van Thybo, de zanger/gitarist van Ryvel, maar dat doet er nu niet toe, wat wel een rol speelt is wat jij zoal eens gevangen hebt op een concert/festival.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niks. Ik ben nog maar naar één concert geweest, alleen toen stond ik achteraan -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    voor een halfvol halveliter flesje water? ><


    Jaa.. ><
    Mrjaa.. x] Ik stond op het balkon, dus ik zou sowieso niks kunnen krijgen, drrm ben ik jaloers.. & ik ben een grote SP-fan x]


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik own de pruik van zac efron. :Y) cool hè. ik heb hem ingelijst. :Y)
    nee grapje. XD
    xxx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OneRepublic logo op mijn muur geschildert [Ik heb ook posters maar die heb ik eraf gehaald]
    5 Posters van Linkin Park (2 Interviews dan) En een vlag van Linkin Park. Voor de rest niks =[.
    EN BTW van Belle Perez ofzo heb ik een handtekening. Ja onze juffrouw ging daar heen en heeft voor de klas voor handtekeningen geregeld. >.> En handtekeningen van voetbalspelers die keer op school kwamen.
    Verder niks.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb helemaal niks ><


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    een foto genomen van Tim [ di-rect ] hij liep gewoon tussen de mensen :D en backstage een foto met me vriendin en di-rect :D alleen die is al 3 jaar oud ofzoo XD
    en handtekeningen van hans kazan en die zoons XD omg,,

    ^^


    Choke on the words that were your last goodbye.

    ik heb zoveel handtekeningen van artietsen enzo (die jullie denk ik niks vinden:)) en sta met hun op de foto enzo =)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ehm, niets?


    Life is hard and then we die

    hele kamer vol vn avril (L)


    --

    een knuffel+handtekening van de zanger van Kensington^^


    I am an idiot, I move.

    -Een foto met K3. Maar, Serieus... Ik was hééél Klein toen. :')
    -Bijna een Dopje van Jo van KP.
    -Water over me van Mäx van KP.
    -Een handje van Jo vn KP. [Nou een handdruk... Telt dat ook?]


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    niets


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    flesje water van Zakk (bassist van Black Tide)

    2 drumstokjes van Moose (drummer van Bullet For My Valentine)

    heeeul veeul foto's van artiesten en mij...
    en heeeeeul veel handtekeningen van artiesten... (like ongeveer 50 ofzow xD )


    dream, dare, fly!

    oja! ik sta op de foto met PartySquad én Brainpower. knuffel van ze gekregen. en tshirt.
    P. Fabergé van de Jeugd Van Tegenwoordig heeft me ene hand gegeven en die Vieze Fur :')


    -

    Daar is al een topic over namelijk de mijne en nu voel ik mij gafaked =3
    Alhoewel je der wss niets van wist ^-^


    x.


    All was well.