• like uhm, ik zit hier dus al best lang mee. Ik heb een probleem met mijn ex-bf. Sowieso had ik al een beetje ruzie met haar, maar eergisteren kwamen mijn neefje en nichtje op de koffie en toen hebben we haar op Habbo uitgescholden. En toen ging ik met mijn neefje en nichtje naar haar huis (ze woont in de straat bij m'n vader). Die moeder kwam helemaal zingend naar me toe gelopen omdat ik die dag ervoor jarig was geweest, en toen kwam mijn ex bf, en die zat bijna te janken en zei: leuk hoor me te zitten uitschelden als ik BRB ben. Ik dus had een lachbui omdat me neefje een vieze ringtone over beffen had laten horen. Dus ik barstte bijna in lachen uit, wat die moeder niet kon waarderen, dus gooide ze de deur dicht. Ik voel me dus nu best schuldig, maar ik weet niet of dat terecht is, want mijn ex bf heeft ook ooit een account aangemaakt op habbo en me de huid daarmee volgescholden. En ze liegt ook zo vaak tegen me, dat ze gestopt is met habbo, dat de boeken uit het kaftpapier dat ze van me geleend had zijn gescheurd.. Srsly, ze probeert op school ook al mijn vrienden af te pakken.. Dus, ik heb morgen basketbal toernooi en durf bijna niet te gaan (omdat ik nike airmax heb, die zij ook heeft en omdat de mijne heel erg op die van haar lijken) omdat ze dan het hele team tegen mij op gaat zetten denk ik. Dus kan iemand mij helpen, met deze problemen x3. Moet ik wel of niet gaan basketballen, moet ik me schuldig voelen of niet? echt ik voel me zo kut door haar :s.

    [thanks for reading]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Okee, dit vind ik een beetje heel erg zielig van jou -.-'. Als jij het niet leuk vond, dan doe je het toch ook niet terug? Als ik jou was zou ik me wel schuldig voelen. Praat het met haar uit. Want zij heeft ook schuld dat ze jou uitscheldde.
    Over dat basketballen: Ga gewoon! Je laat je toch niet door haar wegjagen? Kom op zeg, alsof ze de koningin is. -.-'
    Good Luck. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Okee, dit vind ik een beetje heel erg zielig van jou -.-'. Als jij het niet leuk vond, dan doe je het toch ook niet terug? Als ik jou was zou ik me wel schuldig voelen. Praat het met haar uit. Want zij heeft ook schuld dat ze jou uitscheldde.
    Over dat basketballen: Ga gewoon! Je laat je toch niet door haar wegjagen? Kom op zeg, alsof ze de koningin is. -.-'
    Good Luck. <3


    Ja, het is zielig, i know en ik heb ook spijt toch x.x EN ik wil wel praten, maar zij niet ofzo.. maar toch bedankt x)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Dit was een msn gesprek:

    ex bf zegt: Hoe laat is het basketballen morgen?
    Ik zeg: Kwart over 2 en sorry van gister nog he
    ex bf zegt: Maar het is niet op 5 januari he?
    ik zeg: nee het is morgen
    ex bf zegt: oke doei

    Dus ze gebruikt me gewoon :S Ik bied me excuzes aan en ze gaat er geeneens op in :l


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    wel basketballen , en stoppen met kinderachtig te doen , iemand moet de slimste zijn.
    Als je elkaar wil uitschelden doe da dan in real life anders ben je echt laag bezig als je da via internet gaat doen. Je hebt die ex bf vanje ooit leuk gevonden dus je weet dat ze niet altijd zo is.

    gewoon gaan jij moet tg zelf wete wat je doet en zij schold jou tog ook uit en als ze leigtmoe je haar vriendin gewoon niet zijn


    love is dead and dead is love

    (...)

    Ja, ik snap je, maar kijk: Ik was boos, omdat ze zo tegen me loog dat ze nooit meer habbo speelde :S De zoveelste leugen
    En sowieso, mijn neefje kwam met het idee aanzetten om te gaan schelden, en hij typte bijna alles
    Dit klinkt als een excuus, maar het is wel waar.

    Het is eigenlijk wel een excuus. Je probeert het nu recht te praten, maar dat kun je beter niet doen. Je kunt beter tegen haar zeggen dat je het nooit had moeten doen en dat het je spijt, dan dat je er redenen voor gaat vertellen, dan komt het alleen maar over alsof je van jezelf goedkeurt wat je deed.


    Mew <3

    Dit was een msn gesprek:

    ex bf zegt: Hoe laat is het basketballen morgen?
    Ik zeg: Kwart over 2 en sorry van gister nog he
    ex bf zegt: Maar het is niet op 5 januari he?
    ik zeg: nee het is morgen
    ex bf zegt: oke doei

    Dus ze gebruikt me gewoon :S Ik bied me excuzes aan en ze gaat er geeneens op in :l

    Misschien heeft ze geen zin om erover te praten?


    Mew <3


    Misschien heeft ze geen zin om erover te praten?



    Nouja, het voelt eerder dat ze me alleen daarvoor gebruikt :S Ik had gewoon een andere datum of tijd moeten zeggen .. nee grapje ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)


    Nouja, het voelt eerder dat ze me alleen daarvoor gebruikt :S Ik had gewoon een andere datum of tijd moeten zeggen .. nee grapje ^^

    Haha , ma laat haar dan gewoon...
    Jij hebt sorry gezegd dus kan zij niet meer zeggen da je er niets aan doet ofzo.
    Jij hebt geprobeert , dus nu ligt het aan haar wat ze met je sorry doet