• zouden jullie, als ze in NL komen naar hun concert gaan? En hebben jullie nog posters van hun op je kamer?

    xoxo'


    bla bla bla

    Dude, like; mijn kamer hangt nog, vol, und ja duh ga ik dan naar het concert :Y) But; ik vind het bullshit als je minder fan wordt door dat Amerika-gebeuren! U_U


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik zou dan wel zien of ik naar een concert ga. En ik heb niet echt veel meer posters ophangen. Al hebben ze nooit overheerst op m'n kamer. Helemaal niet eigenlijk. En nu is het echt heel weinig..

    Ik ben nog wel fan, maar het is sterk afgenomen de laatste tijd. Heb nog een paar posters en ik zou wel naar hun concert gaan, maar als dat concert bagger is gaan de laatste posters ook weg.
    Ik hoop echt dat hun volgende album leuk is.


    jaah als ze weer is met iets leuks komen!


    love is dead and dead is love

    Ik heb net al me posters weg gehaald en dat meen ik. Ik zou denk ik niet naar een concert meer gaan omdat ik nu naar vele andere concerten wil en ik anders geen geld meer heb :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    jaah als ze weer is met iets leuks komen!


    'als ze weer met iets leuks komen!' Dan gaat opeens iedereen weer fan-aan zijn zeker--' Ach ja, I don't care! Maar ik zou het dom vinden :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    geen fan meer | alle posters en plaatjes weggehaald ( duurde erg lang ) | geen concerten meer.
    hun muziek vind ik saai geworden.


    -

    (...)

    'als ze weer met iets leuks komen!' Dan gaat opeens iedereen weer fan-aan zijn zeker--' Ach ja, I don't care! Maar ik zou het dom vinden :'D


    idd... guns 'n' roses fans hebbe 17 jaar moete wachte tot 'er weer iets leuks ' kwam :D

    (...)

    idd... guns 'n' roses fans hebbe 17 jaar moete wachte tot 'er weer iets leuks ' kwam :D


    Nou, en volgens mij zijn ze ook niet tot dan gekapt met fan wezen! Ik ga het zielig vinden moesten die 'niet meer TH-fans' dan plots weer helemaal into zijn...


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Nou, en volgens mij zijn ze ook niet tot dan gekapt met fan wezen! Ik ga het zielig vinden moesten die 'niet meer TH-fans' dan plots weer helemaal into zijn...


    neeh, idd :D ik vind dat sommige mense echt wel een betje overdrijven met hun ' ze-denken-alleen-aan-amerika-
    ik-scheur-mn-posters-eraf'-instelling -_-

    naja :D

    (...)

    neeh, idd :D ik vind dat sommige mense echt wel een betje overdrijven met hun ' ze-denken-alleen-aan-amerika-
    ik-scheur-mn-posters-eraf'-instelling -_-

    naja :D


    Dudette, ik heb een 'laat-ze-toch-lekker-in-Amerika-zitten-Bill-is-lekker-vette-sex-instelling' :Y)

    [/zo off-topic]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ligt eraan. Als ik zou gaan, zou ik alleen voor mijn vriendinnen en de muziek gaan. Verder geen behoefte aan overdreven meisjes, geobserdeerde fans en Bill.

    (...)

    Dudette, ik heb een 'laat-ze-toch-lekker-in-Amerika-zitten-Bill-is-lekker-vette-sex-instelling' :Y)

    [/zo off-topic]


    bij mij is het eerder 'ze-komen-wel-trug-georg-is-en blijft-lekker-schattig' :D

    dit is toch niet zo off-topic? we geve gwn onze mening over fans die nu geen fan meer zijn :D

    (...)

    bij mij is het eerder 'ze-komen-wel-trug-georg-is-en blijft-lekker-schattig' :D

    dit is toch niet zo off-topic? we geve gwn onze mening over fans die nu geen fan meer zijn :D


    Dude, wel off-topic dus dit gaat zo totaal niet over posters en concerten maar over die idiote afgekapte fans x D Maar euhm om effe on-topic te gaan, Ik heb pas een nieuwe poster! Ja ben daar heel blij om omdat ik hem al heb! :Y)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik vind Tokio Hotel nogsteeds speciaal. Ik hou nogsteeds evenveel van ze, als in het begin. Voor, in en nà de hype. Hun muziek, liedjes, teksten, en persoonlijkheden zijn een inspiratie voor mijn schrijfwerk. Dus ja, als er weer een concert zal zijn, zal ik gerust heel de nacht wakker blijven, en proberen een zo beste plek te veroveren. (:
    <33

    Dit soort topics getuigd alleen van mensen die dringend een hobby nodig ..affectie!Als je geen fan meer ben hoef je het niet 10 keer te herhalen, dan is namelijk irritant voor andere mensen die hun idolen wél trouw zijn gebleven al die tijd.Wat zeggen ze? Het leven is voor de sterksten, de volhouders! De echte fans blijven wachten, al duurt dat 20 jaar, nog zul je blijven wachten op dat ene magische moment...'Commitment' is een woord dat bij sommige mensen hun waarde heeft verloren. Terwijl het zo'n mooie betekenis heeft...
    Voor mij zijn deze mensen niets meer dan een bende zieligaards bijeen die duidelijk even behoefte hadden aan affectie, dé hype!
    Het vreemde is dat half Quizlet bestaat uit TH fanfiction, terwijl bijna de helft zegtdat ie geen fan meer is? Onbegrijpelijk nietwaar?
    En dat zitten ze hier te zagen op Amerika? Dit is echt zO Belachelijk -_- Het ziet ernaar uit dat men nu een duidelijk onderscheid kan maken tussen de échte fans en de onechte fans.

    Or were you just showing me how stupid you really are ?

    Now..Think about that!
    .


    The Words are like Stones in my Heart~