• -

    Wat voor muziek draai je dan?

    -

    Misschien een rare vraag.
    maar omdat heel veel, Nicole scherzinger, Rihanna, etc, niet uit kunnen staan, en die juist muziek maken waar je lekker op kunt dansen.
    vroeg ik me af;

    waar dans je dan in godsnaam (wel) op? 0.o

    ik bedoel, ik hoorde laatst zelfs iemand;
    ja, dan draaien ze tokio hotel! en dan ga ik helemaal uit mijn dak.

    o.o - op die muziek? [/isgeenTHhater]

    -

    het ligt er misschien ook wel aan hoe oud je bent :3

    waar ook maar op te dansen valt x] alleen soms lijkt het echt nergens op, maar het gaat erom dat je lol hebt niet?

    xx

    natürlich:Y)xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik dans eigenlijk nii! oÔ Mjaa als ik op een feestj ben dan doe ik wat mee>> ben de luiheid zelve dus ze moeten mij egt meetrekken; Behalve als 't mega mindy of K3 is fs; Dan ga iedereen zo weg en schiet ik is in actie Und dan ga iedereen weer trg fs dus eigenlijk op Zo vn dii dwaze muziek!XD


    If music be the food of love, play on!

    ik dans wanneer ik zin heb,,
    en vaak op 'single ladies' van beyoncé... die lui uit dat clipje kunnen *** goed dansen!
    (probeert dat altijd na te doen..):$


    Als je maar een ananas hebt..

    Op streetdance dansen we gewoon op rihannan en pcd enshit. :'D Maar dat vind ik niet leuk. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben meestal op de Hardstyle feesten te vinden. En anders sta ik in de Aprés Ski zaal. Alleen, daar dans je niet. Daar schreeuw je alleen maar zo hard mogelijk met de muziek mee :Y)


    Bored.

    hiphop. (L)

    en partysquad maar k heb geen idee wat dat voor muziek is. :$


    damn. :$

    Industrial, EBM.
    Maar als het gezellig is met vrienden doet de muziek er niet echt toe.


    No growth of the heart is ever a waste

    stiekem wel rihanna en beyoncé enzeuw. :X
    en ook op linkin park. ^.^


    AAP

    Ik heb geen Hekel aan Rihanna ofzo , Maar sowieso vind ik dat je op haar muziek niet kunt dansen:Y)Ik dans Hiphop.Meestal op : Ciara , 50 cent , Eminem ofzo. Boem Boem muziek is ook wel coewl xD en in een disco maakt het me niet uit


    Pictures fade away, but memories are forever

    Zolang je er maar op kunt dansen. Ik ben ook niet zo weg van Nicole en Rihanna,maar als die gedraait word dans ik er wel op. Boeie,als het maar leuk en gezellig is. Dan doet de muziek er niet zoveel toe.


    Music is the new sex

    met Streetdance gebruiken we nu dan nummer van nelly furtado ik weet niet hoe die heet x'D

    Ik dans op alles.
    Ik heb zelfs is gedanst op my immortal van evanescence << maar dat was meer balletachtig en daar ben ik niet goed..


    We can only learn to love by loving.

    ik dans amper? :'D
    maar ik vind opzich dat je ook wel kan dansen op muziek van Evanescence :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    op alles xD als er maar muziek is

    ik dans op nicole scherzinger, sean paul, destiny's child, justin timberlake, timbaland uhmm.. let me think. shakira. (: jeweetwel, die zooi.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.