• Een stom kind die denkt da die alles is keert al mijn vrienden tegen mij omdat hij de 'populairste' van de klas is.. die zegt tegen mijn vrienden da ik homo ben en van die dingen.. das echt ne vette leugenaar ik haat die gast en die zet iedereen tegen mij op.. en dan roddelt die altijd.. weet iemand wa ik moet doen.. en nie afkomen met die dingen van ' gewoon negeren ' want da is zever en da werkt toch nie
    Groetjes Waldo


    Take my hand tonight

    als je hem niet wil negeren dan zeg je tog gwn iets terug


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Doe wat terug..
    of zorg dat ik in je buurt woon.
    ik haat leugenaars en roddelaars ik scheld ze zo kapot . en ookal zou je homo zijn dan horen je vrienden je niet te laten vallen,dan zijn ze geen echte vrienden.


    We can only learn to love by loving.

    En keren je vrienden tegen je? Ik zou goed met je vrienden praten en ervoor zorgen dat ze niet denken dat je homo bent. En anders is er gewoon geen andere keuze dan negeren.

    vrienden die zich tegen je keren zijn geen vrienden.

    En hoort dit niet bij 'relatie'?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vechte ??

    Sla dat kind gwn op de bek ^^


    Crack a bottle

    Dat zyn geen vrienden ;; En als je ze echt niet kwijt wilt ,, Zeg hen dan de waarheid ; Dat het niet waar izz ,, Als het echte vrienden zullen dan je geloven


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Doe wat terug..
    of zorg dat ik in je buurt woon.
    ik haat leugenaars en roddelaars ik scheld ze zo kapot . en ookal zou je homo zijn dan horen je vrienden je niet te laten vallen,dan zijn ze geen echte vrienden.

    maar ze haten me niet ofzo.. ze gelovn het ook niet allemaal.. maar ze beginnen wel erg raar tegen me te doen enzovoort


    Take my hand tonight