• Ik ga voor altijd met Jay kunnen zijn vanaf nu! Wat denken jullie over trouwen?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Nooit. Nimmer. Never. Njet. Negatief. Non. Nee. Niet. No. Nutteloos. Nergens voor nodig. Nein, Nevernooitvanmijnleven.


    Bored.

    Eerst een persoon vinden waarvan ik ontzettend veel zal houden? (:
    Volgens mij heb ik bindingsangst. _O_

    Nog even niet :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Nou zo dacht ik er ook over, en zie nu, ik ga het toch wel doen! Toen hij het vroeg kon ik gewoon geen nee zeggen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Nooit. Nimmer. Never. Njet. Negatief. Non. Nee. Niet. No. Nutteloos. Nergens voor nodig.


    dat denk ik ook want als je trouwt zit je aan diegene vast maar er is altijd ergens wel iemand die leuker is en dan zou je weer moeten scheiden maar dat is z'n gedoe


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Eerst een persoon vinden waarvan ik ontzettend veel zal houden? (:
    Volgens mij heb ik bindingsangst. _O_


    Ja. Volgens mij ik ook :')


    -

    Nee, Nooit. Althans dat zeg ik nu. Later als ik dan iemand Goed gevonden heb... Als, dan kan dit misschien wel gebeuren. Maar echt, ik zou niet meteen willen doen.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)

    dat denk ik ook want als je trouwt zit je aan diegene vast maar er is altijd ergens wel iemand die leuker is en dan zou je weer moeten scheiden maar dat is z'n gedoe

    Eindelijk iemand met gezond verstand.
    Daarbij vertik ik het om me afhankelijk te stellen van een man ¬¬


    Bored.

    Nee, samenwonen wil ik wel, maar trouwen niet. Misschien na een paar jaar als ik zeker weet dat diegene de ware is, maar nu niet.
    Ik hoef geen ring om te bewijzen dat ik een goede relatie heb.

    Nope, of het moet nog iemand zijn waar ik later mijn klasgenootjes een oog uit kan steken. Zoals wie zal ik eens noemen, Weet iemand een bereomdheid?!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, samenwonen wil ik wel, maar trouwen niet. Misschien na een paar jaar als ik zeker weet dat diegene de ware is, maar nu niet.
    Ik hoef geen ring om te bewijzen dat ik een goede relatie heb.


    pecies
    wrm moet je een ring dragen als teken van dat je een leuke en goede relatie hebt terwijl het eigenlijk maar een stome ring is
    ik bedoel is de liefde die je voor die andre hebt niet genoeg om te laten zie dat je van diegene houd heb je daar nou egt een ring voor nodig?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    trouwens: gefeliciteerd :Y)


    -

    Dé ring verpest gewoon alles. Laat dat maar gewoon achterwege. :Y)

    nou ik vind het leuk voor je dat hij je gevraagd heeft enzo or !:D

    ma stel je voor , straks vind je hem niet leuk meer ?

    En ben je getrouwd,
    En dhan mag je gaan scheiden en dit en dat en blablabla

    Ga anders eerst ff een poosje bij hem wonen ?
    En als dat goed gaat kun je miss proberen

    Tjaah Ik hoop dat je hier wat aan hebt ^^

    Ma veel geluk nog met hem ^^


    I solemny swear i am up to no good

    nou ik vind het leuk voor je dat hij je gevraagd heeft enzo or !:D

    ma stel je voor , straks vind je hem niet leuk meer ?

    En ben je getrouwd,
    En dhan mag je gaan scheiden en dit en dat en blablabla

    Ga anders eerst ff een poosje bij hem wonen ?
    En als dat goed gaat kun je miss proberen

    Tjaah Ik hoop dat je hier wat aan hebt ^^

    Ma veel geluk nog met hem ^^
    Jij weet niet hoe hun relatie is. En ik denk wel dat ze er over nagedacht hebben.