• Ik ga voor altijd met Jay kunnen zijn vanaf nu! Wat denken jullie over trouwen?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Huh ik snap er niks van?! (zip)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Huh ik snap er niks van?! (zip)
    Ze is verloofd

    Oh ok? XD Gefeli


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik wil graag Trouwen
    Ik heb nu een relatie maar of hij me aanstaande man wordt weet ik niet
    xD

    Ja jong maar je trouwt volgens mij alleen met iemand van wie je echt houd. Daarom trouw ik met Jay.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    ik ga (denk ik) NOOIT trouwen... je kunt de liefde voor elkaar ook laten zien zonder een kapitaal kwijt te raken!


    Als je maar een ananas hebt..

    Góh,
    Dat kan ik pas later zeggen. Maar ik weet het nog écht niet.. & echt over nadenken doe ik niet. Ben nog beetje jong daarvoor xD
    + Gefeliciteerd!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    weetje hoe benadeelt je wordt door de wet als je trouwd O_ó

    een samenzijnscontract fzo is genoeg voormij denk ik..

    of ik moet met een rijk iemand trouwen en dan wordt het een DREAM-WEDDING 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Lalalala, zorgen voor later, lalala x)! Dude, echt ik denk niet eens na over de toekomst x)!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Gefeliciteerd ;D
    En ik wil niet trouwen, ik weet wat ervan komt [/mijn ouders zitten in een scheidingproces ding..]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vroeger ging ik volmondig jaa zeggen maar nu. Ik twijfel hangt ervan af van de tijd en het moment.

    Eerst iemand vinden ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Gefeliciteerd^^
    Ik zou ooit Wel wille trouwe^^ xD
    maar hoopelijk is dat ng ver weg ^^


    Your Butt is Mine!

    ^^ ten eerste gefeliciteerd

    en nu mijn mening over trouwen ;
    ik vind trouwen zelf iets onnodigs. als je van elkaar houd is het toch meer dan genoeg of kunnen alleen getrouwde mensen van elkaar houden ?


    We can only learn to love by loving.

    weetje hoe benadeelt je wordt door de wet als je trouwd O_ó

    een samenzijnscontract fzo is genoeg voormij denk ik..

    of ik moet met een rijk iemand trouwen en dan wordt het een DREAM-WEDDING 8D


    Aan iedereen: We trouwen om te laten zien aan anderen, om te bewijzen, dat we heel erg veel van elkaar houden, en dat niemand dat kan verbreken.

    Aan MissShinoda: Ik hoef geen dream-wedding. Ik wil alleen maar weten dat ik voor altijd met Jay kan zijn. En scheiden, dat komt er nooit van. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehoud, en mijn liefde voor hem kan niets meer breken.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.