• Ja, als Bill homo is, hoe zit het dan met Tom?
    Erft hij de homolijkheid van Bill? Is ie Bi? Of gewoon hetro?

    Mika.

    (...)

    Je staat erbij :'D


    -viert feestje- :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    -viert feestje- :'D


    Waar blijft de taart?

    (...)

    Waar blijft de taart?


    Weet niet? :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    but i gonna go.
    Byee.<3

    but i gonna go.
    Byee.<3


    byee!<3


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    MIKA!!
    Hij staat er op! :]
    Ik heb de link gestuurd in PB ;)


    Dunno ><

    (...)

    Helemaal gelijk...
    Maar wat dat met die vrouwelijke kant betreft...Die heeft Tom ook, als je goed kijkt...alleen hij verstopt die en bill benadrukt die gewoon...

    ur soooooooooo right. Alleen vind ik da verwijf kantje van tom meer naar de mongolische kant gaan. ('A)

    TWINCEST
    Duhh Daarom zeggen ze het ook niet, want Twincest is streng verboden (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Sorry hea, maar die soort topics werken op mijn systeem.
    Ten eerste jou titel, wie zegt dat Bill homo is. Ja, veel mensen, maar ZELF heeft hij dat nog nooit bekend gemaakt.
    Laat ze zijn wat ze willen zijn. Niet wat jij/jullie willen dat ze zijn. Is hij homo/bi, let it be. Kmaan, gun ze misschien een beetje privacy. En nu ga ik waarschijnlijk LOTS OF negatieve commentaar krijgen, maar dat maakt me echt geen reet uit eerlijkgezegd ^^.
    Weetje, vraag het aan Tom of Bill zelf, ze zullen je met plezier antwoorden om je daarna doodleuk af te knallen.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Bill is Bi, Tom is hetero . [/mening]
    & What If ze homo, bi of weet ik veel wat zijn? het gaat toch om de muziek? Right ? Als Bill/Tom of wie dan ook gelukkig is met een jongen, laat hen dan gelukkig zijn [/mening]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik denk dat bill homo is maar tom gewoon hetero.... [/mening...]
    maar weetje wat boeit het eigenlijk?? als die mensen zich gelukkig voelen dan is het toch goed??
    nouja... dat vin ik...

    xx

    Ik vind Tom niet Bi of Homo, Bill wel n.n


    bla bla bla

    Ik vind gewoon een normaal (maar gekke) jongen, hij is niet bi of homo, naar mijn smaak. Maar Bill heeft zijn vrouwlijke kantjes, daarom zou ik eerder zeggen dat Bill bi is.
    Maar is het nu over met Bill, gaan we ineens over op Tom... T_T Wat is het volgende? Georg is een travestiet, en Gustav is een cartoon figuur zeker T_T

    [/mening, ga me niet haten]


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind gewoon een normaal (maar gekke) jongen, hij is niet bi of homo, naar mijn smaak. Maar Bill heeft zijn vrouwlijke kantjes, daarom zou ik eerder zeggen dat Bill bi is.
    Maar is het nu over met Bill, gaan we ineens over op Tom... T_T Wat is het volgende? Georg is een travestiet, en Gustav is een cartoon figuur zeker T_T
    [/mening, ga me niet haten]

    Like, niet. Ze zijn alemaal stuk voor stuk omgeboud.. en alemaal haartstike Gay, of Bi.. :]
    Al vint ik dan eerder Georg een cartoon figuur. like die van CartoonNetWork, Ofzu, die met dat blonde elfis haar,, GneGNE X']


    Dunno ><

    MIKA!!
    Hij staat er op! :]
    Ik heb de link gestuurd in PB ;)


    I read it, en ik heb hem gekopieerrd
    wij zijn cool :'D