• Ik wegga van Quizlet, mezelf verwijder hier, , Wat hebben die daar over te zeggen, toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd.
    Hoe komen ze daar überhaupt op?


    I clicked my heels and wished for you.

    Wtf! Waarom dan? Ö
    xoxo'


    ok

    Waarom dan?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    muh, de mijne zeiken daar soms ook over van 'zit je nou weer op die site?' nzo. Ze hebben er niets over te zeggen^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ach, er is een goeie reden, je moest eens weten, maar ik vind gewoon dat ze niet voor mij kunnen beslissen, maar ze hebben ook wel weer gelijk,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En wrm dan ? x3.


    A. ikmisje.

    wat??? waarom??

    mijn mama heeft dat zo vaak gezecht xD
    zovan
    'ja die pc word sloom van dat alsmare ge quizlet' bla bla...
    en dan ben ik like een dag niet online en dan ga ik gwn weer xD
    en ze doet er niets aan want ik luister toch niet daarna...
    dan kan ik netzogoed zeggen dat al dat gedoe van haar de pc sloom maakt maar dat gaat ook niet helpen ¬¬
    [/trouwens onze pc is niet eens zo sloom ¬¬]


    A Noble was Born in Chaos

    maar als jij dit leuk vind kunnen ze het je toch niet 'verbieden'..nouja...kunnnen ze wel...maar is wel gemeen als ouder...

    probeer er met ze over te praten, desnoods te minderen maar vraag of je wel gewoon nog user mag blijven.


    i need you like a heart needs a beat.

    ja, waarom dan? :$


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ze kunnen en mogen niet voor je beslissen.
    Jij moet die keuze zelf maken, of je jezelf wilt verwijderen. (wat je niet wilt) En als er een goede reden is, dan. Misschien zijn ze wel bezorgt om je, doordat je door Quizlet rare dingen doet. of niet meer omgaat met je omgeving. Snap je?
    Maar ik snap dat je het lullig vind, ik zelf zou het ook niet willen.
    Mikaa.<3

    Waarom dan?

    Dat hebben mijn ouders ook ooit gezegd. Negeren die boel. Ouders zijn raar. De ene keer vinden ze alles goed, en de andere keer vinden ze het maar niets. Gewoon er niets meer overzeggen of laten zien.

    probeer er met ze over te praten, desnoods te minderen maar vraag of je wel gewoon nog user mag blijven.

    ik ga niet voor hun minderen, en ik ga niet zeggen waarom, omdat het simpelweg, wel erg is voor sommige mensen hier,. Ik heb iets beloofd waar ik me aan houd, ook al heb ik toch een soort van haat ontwikkeld voor diegene..En het ligt niet aan mij, het ligt aan Quizlet zelf en een aantal van zijn users.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.