• Ik wegga van Quizlet, mezelf verwijder hier, , Wat hebben die daar over te zeggen, toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ik ga niet voor hun minderen, en ik ga niet zeggen waarom, omdat het simpelweg, wel erg is voor sommige mensen hier,. Ik heb iets beloofd waar ik me aan houd, ook al heb ik toch een soort van haat ontwikkeld voor diegene..En het ligt niet aan mij, het ligt aan Quizlet zelf en een aantal van zijn users.


    ik zou het wel jammer vinden als jij weg gaat....:X je maakt of in iedergeval maakte van die mooie quizen....

    (...)
    ik ga niet voor hun minderen, en ik ga niet zeggen waarom, omdat het simpelweg, wel erg is voor sommige mensen hier,. Ik heb iets beloofd waar ik me aan houd, ook al heb ik toch een soort van haat ontwikkeld voor diegene..En het ligt niet aan mij, het ligt aan Quizlet zelf en een aantal van zijn users.


    *vouwt vingers samen*

    ik niet, toch? :'D
    ik ken je nauwlijks :'D

    (...)
    ik ga niet voor hun minderen, en ik ga niet zeggen waarom, omdat het simpelweg, wel erg is voor sommige mensen hier,. Ik heb iets beloofd waar ik me aan houd, ook al heb ik toch een soort van haat ontwikkeld voor diegene..En het ligt niet aan mij, het ligt aan Quizlet zelf en een aantal van zijn users.



    Maar dan moet je er ook geen topic overmaken, als je niet zegt waarom ><

    mijn ouders weten niet eens dat ik hier rondhang en kunnen het dus ook niet verbieden.
    maar wat kut voor je! probeer ze om te praten:)


    I am an idiot, I move.

    (...)

    *vouwt vingers samen*

    ik niet, toch? :'D
    ik ken je nauwlijks :'D

    NEe hoor jij bent het neit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mijn ouders weten niet eens dat ik hier rondhang en kunnen het dus ook niet verbieden.
    maar wat kut voor je! probeer ze om te praten:)


    Ja, van mij ook.

    Mijn ouders zeuren ook vaak dat ik te veel op quizlet zit. En een tijdje geleden had ik een paar problems en toen wilde ze dat ik mezelf ook verwijderde van quizlet. Maar ik heb eens met mijn mama gepraat en het een en ander uitgelegd. Toen mocht ik dus wel blijven, Praten helpt!


    Listen to what we're not saying..

    ivy.. jij.. nietweg mogen van mij.. ]:

    (...)
    NEe hoor jij bent het neit.


    Mooi :'D
    8D
    woesh.
    maar klote.

    mijn ouders weten niet eens dat ik hier rondhang en kunnen het dus ook niet verbieden.
    maar wat kut voor je! probeer ze om te praten:)


    Mijne ook, Ik heb ze 1 keer over quizlet vertelt
    Ze zeiden alleen; Uhm okxD

    omg, die zijn gek! ;o
    gwn blijven joh

    Myn ouders zien zo vaak dat ik eropzit =] Maar ze vinden het juist een leuke site! Ö En ik mag er gwn opzitten? :D

    xx (flower) en , Je moet gwn blijven Ö


    Sometimes it's best not to care.