• om nu al vuurwerk af te steken?

    Hier zijn ze al van kwart voor 6 bezig met dat vuurwerk --' Ik word gek als dat nog lang zo door gaat. ö


    Listen to what we're not saying..

    ik vind t iig minder doelloos dan wanneer t nog licht is..
    nu zie je er iig wat van. :3

    Is ook. Maar je bedoelt toch kwart voor zes 's avonds hea? Bij ons was het al vanaf 9 uur. Irritante koters van de overkant.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    bij mij begon het al in de ochtend rond 10 uur,,
    ze verspillen hun vuurwerk gewoon XD
    maargoed niet veel aan te doen


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    O god,
    Bij ons steken ze al 3 weken lang van die super vlinderbommen af en babypijlen die vet irritant zijn,
    Gelukkig zit ik nu in Oostenrijk -__-'

    ik vind t iig minder doelloos dan wanneer t nog licht is..
    nu zie je er iig wat van. :3


    Maar nu al? Ik bedoel, het is nog 6 uur fzo vooraleer het nieuwjaar is. --'


    Listen to what we're not saying..

    Is ook. Maar je bedoelt toch kwart voor zes 's avonds hea? Bij ons was het al vanaf 9 uur. Irritante koters van de overkant.


    Ja, 's avonds. Ik woon dus in een gemeetne met heel veel kleine dorpjes, en al die kleine dorpjes zijn dus nu vuurwerk aan het afsteken --' Ik vind het totaal nutteloos. Straks is het allemaal op x'D Dan ga ik lachen :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Jaa, oowk zonde, meeste pakke oowk sier vuurwerk, ik vind dat ze gewoon alles 12 uur doewn,, maarjaa, het mag van 10 tot 2 uur snachts.. :'l


    --

    Ik werd er om 8 uur door gewekt --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, je ziet overdag toch geen flikker, dus wat maakt het uit? Alleen de rotjes, maar wat is dáár nu leuk aan, om dat de hele dag af te steken? Ik snap het ook niet echt.

    Nee, is juist leuk

    Nu al? vind ik eigenlijk redelijk belachelijk!o
    Maar nee, bij ons doen ze dat alleen om twaalf uur ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    NIETWAAR is geen onzin ik doe dat ook krijg ik lekker veel aandacht van de nieuwbouw heb met vrienden de nieuwbouw de hele tijd vuurwerk afgestoken zijn een paar mensen met bezems achter ons aangerend:P


    Je Vind Me Dope Schatje

    bij ons ook al vanaf vanmorgen... en dan ook van die pijlen die je dan in het donker wel ziet maar in het licht niet..xD... zijn wel sukkels he..xD^^

    Haha, bij ons zijn ze al van gister bezig xD
    Je ziet er toch niets van als het licht is? o_O


    Once I Saw An Angel!! He Told Me I'm Dead..

    Haha, bij ons zijn ze al van gister bezig xD
    Je ziet er toch niets van als het licht is? o_O


    Bij ons waren ze gister ook al bezig. En vanochtend om acht uur-_-'


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.