• haaii ^^ iedreen is het er wel over eens: tokio hotel is gwoon beter in het Duits. Daar zit gwoon meer gevoel achter!

    Spijtig genoeg zingen ze de laatste tijd alleen nog maar engels (behalve dan in Duitsland, zoals gisteren in Dortmund..)

    Maar hoe overhalen we hen, om toch weer in het Duits te beginnen?
    Ik spreek hier dan wel over 13 juli, niet over hun optreden in Nijmegem, wnt dat is vandaag denk ik xD, niet? (drm dat het hier zo rustig is op quizlet o.O)

    bordjes maken met: 'bitte keiner Engels' nzo gaat niet, wnt ze hebben zowiezo al een lijst op voorhand met de liedjes, en opeens ffe overschakelen op de duitse versies is denk ik niet zo vanzelfsprekend...

    Weet iemand een manier waarop we TH duidelijk kunne make dat ze 13 juli Duits moeten zingen, omdat dat gewoon veel mooier is?

    Massaal brieven schrijven gaat toch geen kat willen doen.
    Massaal op hun site en myspace beginnen reageren heeft denk ik evemin zin..
    *had iemand maar het nummer van iemand van TH, kunnen we gwoon ffe een berichtje sturen: zkr geen engels zingen e billeke!*

    Ik was persoonlk nogal teleurgesteld 3 maart, omdat ik sommige engelse versies niet eens Kende, en niet kon meezingen dus.. en das niet leuwk :(

    Hoe dan ook, wie heeft er ideeën??

    xX.!

    Weet er iemand welke liedjes ze gaan zingen op 13 juli? Want het gaan er minder zijn als op 3 maart hé, want ze zingen maar een uur :D x ..
    13 juli wordt AF! :Dx Kijk er echt al zoooo hard naar uit! x nog minder als een maand... xD


    Tanya is de beste.

    Bij ons is het anders wel gelukt [gister] Alles was duits, zelfs de praatjes tussen door.

    Bij ons hebben we gewoon met zen allen formulieren gemaakt, opgestuurd naar het street team en die hebben ze persoonlijk aan Bill gegeven. Maar ik zou wat anders verzinnen voor jullie, anders is het niet orgineel


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Werchter boutique is btw in belgie:D
    X

    BELGIE?!-_-
    DAN KAN IK HET WEL HEELEMAAL VERGETEN :o xD

    Woon je in nederland mischien?


    Neeeh, hoe kan je het raden.. aan haar reactie mss xD

    Whooo( ik ga ook (yeah) ik ga ze ook eindelijk zien (yeah)
    maar goed.. duits... duits...
    mij kan het nie zoveel schelen


    death to the one at the end of the serenade.

    Maar ze gaan zowiezo Duits zingen :D

    Dat is juist hetzelfde als bij Nijmegen want dat is juist dezelfde tour :P

    Dus dat zijn allemaal dezelfde liedjes als op Nijmegen dus ook in het Duits :D
    'k Ga er ook naartoe zie je

    Xxx-Mii(H)

    Ik denk dat het nu te laat is daarvoor, voor de volgende keer kunnen jullie ook zo'n inzend actie doen. Of heeft belgië geen streetteam?

    Ze zouden in nijmegen eerst engels spelen. Maar door die 9.000 inzendbrieven hebben ze toch duits gedaan. Dus dat van dezelfde tour is gelul.

    Géén gelul van diezelfde tour!

    Ze hebben het ZELF gezegd dat als ze de volgende keer terug kwamen naar eender welk land DUITS gingen zingen dus van die brieven is gelul ><

    Ik hoor nog perfect dus ik weet toch wel wat Bill gezegt heeft!

    Géén gelul van diezelfde tour!

    Ze hebben het ZELF gezegd dat als ze de volgende keer terug kwamen naar eender welk land DUITS gingen zingen dus van die brieven is gelul ><

    Ik hoor nog perfect dus ik weet toch wel wat Bill gezegt heeft!
    En dan nog
    Ze gaan echt wel eens verandere voor die andere mensen en in Holland Duits gaan spelen.
    Denk toch ff na
    Holland is niet een superland dus daarvoor gaan ze geen uitzonderign maken hoor!
    Holland is net zo'n land als België, Duitsland, eender welk land.

    En dan nog iets
    Waarschijnlijk zijn die nummers ook wel op hun lijst in het Duits voor in Holland dus ook voor in de andere landen.
    Ik zeg het nog eens

    Voor Holland gaan de jungs echt géén uitzondering maken hoor!

    Het is geen gelul. De vorige tour was ook anders. In Nederland/België engels en duits, in Frankrijk wel alleen duits. Waarom? Omdat de fransen hebben aangegeven dat de het engels vinden zuigen. Dat hebben wij nu ook gedaan, en zodoende.

    Sorry, maar ik denk niet dat jij enig idee hebt van hoe het geregelt is? Dus ga dan ook neit doen alsof je dat wel weet.
    Ze speelde hier engels omdat ze dachten dat Nederlanders dat beter vonden, omdat we aangaven van niet hebben ze dat verandert. Dat is wel degelijk zo gegaan. Ze hebben ze actie in Los Angeles meegekregen en toen is het besloten.
    Serieus, ga nou niet zeggen dat ik lul, want je zet jezelf een beetje voor schut meid. ;)

    En trouwens, voor de muziekwereld is Nederland enorm belangrijk aangezien wij vrijwel hetzelfde zijn als Amerika. Onderschat dat echt niet, want het is een hele eer om hier veel aandacht te trekken als duitsers. My god, leer mij de muziekwereld kennen.

    nou kijk, is er iets in belgie, wat contact heeft met universal? een street team, of de beheerders van de fansite ofzo, als je aan hun vraagt of ze het goed vinden om er een actie voor te houden, lukt het misschien. misschien he, want het is wel laat enzo. maar goed die mensjes kunnen het dan aan universal doorgeven


    You'd took my breath but I'll survive.

    En trouwens, voor de muziekwereld is Nederland enorm belangrijk aangezien wij vrijwel hetzelfde zijn als Amerika. Onderschat dat echt niet, want het is een hele eer om hier veel aandacht te trekken als duitsers. My god, leer mij de muziekwereld kennen.
    want?
    ik snap ff niet waarom NL net zo belangrijk is als Amerika.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Nou :') Aangezien Nederland echt zo'n copy heeft van de hitlijsten in Amerika is het echt een wonder als je hier op 1 staat ofzo, en zegmaar hallen kunt vullen. Frankrijk is totaal anders, met andere gare hippie muziek. Dus vandaar ^^ Maar geloof me, het is echt een eer als je hier kan spelen voor zoveel mensen. En die 9.000 brieven konden ze toch niet negeren. ;)

    Nou :') Aangezien Nederland echt zo'n copy heeft van de hitlijsten in Amerika is het echt een wonder als je hier op 1 staat ofzo, en zegmaar hallen kunt vullen. Frankrijk is totaal anders, met andere gare hippie muziek. Dus vandaar ^^ Maar geloof me, het is echt een eer als je hier kan spelen voor zoveel mensen. En die 9.000 brieven konden ze toch niet negeren. ;)
    hmm nee, okee als je het zo bekijkt. heb je yelle gohoord ofzow, my gosh, mega erg gewoon. het is wel leuk enzo als ze duits gaan doen, maar daaar is het nu een beetje fockin' erg te laat voor.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ge he't wel gelijk da ze int duitst beter kunnen zingen, enn ook mooier (H)

    ma in t engels is t denk k duidelijker

    alle k woon in rotselaar (neffe werchter) en k hoor den muziek hard, ma voor mij maakt t ni uit hoor,

    aloewel da k denk da ze eerder int engels gaan zingen omda t famlie-dingens van werchter is e

    alle nog veel succes me u campange e

    Kus Liesje


    everything you imagined, and more...

    Eum liefkind,
    ik zou het gewoon niet proberen om ze over te halen om in het Duits te zingen.
    Lukt toch niet. :D
    xChiaar.


    Haha dat denk jij! :)

    Het is ons 14 juni ook gelukt :D We wouden duits dus hebben we dat ook gehad alleen maar duits!
    Mail naar: fans@tokiohotel.de

    En zet in het onderwerp: bitte keiner engels 13 juli.
    En zet er in duits/engels neer waarom geen engels en juist wel duits en probeer het met zoveel mogelijk maybe helpt het!

    x.x


    I do not hook up.