• haaii ^^ iedreen is het er wel over eens: tokio hotel is gwoon beter in het Duits. Daar zit gwoon meer gevoel achter!

    Spijtig genoeg zingen ze de laatste tijd alleen nog maar engels (behalve dan in Duitsland, zoals gisteren in Dortmund..)

    Maar hoe overhalen we hen, om toch weer in het Duits te beginnen?
    Ik spreek hier dan wel over 13 juli, niet over hun optreden in Nijmegem, wnt dat is vandaag denk ik xD, niet? (drm dat het hier zo rustig is op quizlet o.O)

    bordjes maken met: 'bitte keiner Engels' nzo gaat niet, wnt ze hebben zowiezo al een lijst op voorhand met de liedjes, en opeens ffe overschakelen op de duitse versies is denk ik niet zo vanzelfsprekend...

    Weet iemand een manier waarop we TH duidelijk kunne make dat ze 13 juli Duits moeten zingen, omdat dat gewoon veel mooier is?

    Massaal brieven schrijven gaat toch geen kat willen doen.
    Massaal op hun site en myspace beginnen reageren heeft denk ik evemin zin..
    *had iemand maar het nummer van iemand van TH, kunnen we gwoon ffe een berichtje sturen: zkr geen engels zingen e billeke!*

    Ik was persoonlk nogal teleurgesteld 3 maart, omdat ik sommige engelse versies niet eens Kende, en niet kon meezingen dus.. en das niet leuwk :(

    Hoe dan ook, wie heeft er ideeën??

    xX.!

    Heey het is juist een voorstelling dat juist op het engels is gericht maar bij de komende tours willen ze er ook meer duits tussen gooien!! Maar wees blijdat je ze al kan zien ;)

    hee gister zongen ze ook duits hoor niet alleen in dortmund

    Ah jh.. 'k heb Georg zn netlog.. (Wss zijde de zoveelste die ni gaat geloven da em echt is.. Maar da boeit mij ni veel..) En 'k heb ht hem al is gevraagt.. Mr 'k heb nog geen antwoord gekregn.. Ie heeft ht nogal druk en zit er bijna nimer op..
    xx


    nee, ik geloof u nii, sry x] ik heb op mn duitse netlog zkr 5 fake Georg's, 3 fake Gustav's een 12-tal fake Bill's, en nog een tiental fake Tom's. ik heb ook een paar leden van Cinema bizarre als vriend x] trap daar tog niet in! ze zeggen allmaal de egte te zijn, maar als je ze dan een vraag stelt die de egte Georg alleen kan beantwoorde, valle ze meteen door de mand -.- ik heb een fake Bill op msn, die egt beweerd de egte te zijn, en toen de fans nog nii zkr ware of Gustav's tattoo nu egt was, had ik hem gevraagd: is het waar da Gustav een tattoo heeft?? en die fakerd zo: manee, wie zegt da nu ^^ en wa later zei ik zo: heeft Gustav egt geen tattoo? (da was na 3 maart, ik had de tattoo dus al in levende lijve gezien..) en hij beweerde nog altijd dattie fake was -.- en er was net een concert aan de gang toen hij online kwam o.O subtielheidd!

    Wel.. Je zegt daar van die vraag waar alleen Georg kan op antwoorden.. 'k heb hem zo een vraag gesteld en ie heeft verdomme ht juiste antwoord gegeven.. Dus ik ben er vrij zeker van dat ie echt is ;)

    Moet je er wel, 'Bitte kein Englisch' erop zetten, dat Duiderlands zal geen indruk maken. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Kdenk niet dat het gaat
    thebbe mense da al nog geprobeerd maaaaar Negatiiiiief

    Laat ze maar gwn engels zinge dan kan ik nog wa meebrulle :D hee Gustav echt n tatoo??
    GSUS k ben precies ff van de wereld geweest fzoo
    wa vr een??
    vertel me er alles ovr ^^

    13 juli in Werchter Boutique


    I recycle my thoughts.

    @ geval die denkt dat ze Georg op netlog heeft.

    Ik moet je toch dieeeep teleurstellen, en je kan er nog zo zeker van zijn maar het is 100 % zeker dat ze geen netlog hebben. ^^ Daar is bewijs voor. So just stop splilling your time on that damn faker. ;)

    kzou echt nie weten hoe we ze moeten laten weten om in het Duits te zingen..

    IK ga op 13 juli!!!!
    Xxxxxx


    I changed.

    ze gaan duits zinge

    ze gaan duits zinge


    Hoe weet jij dat dan zo zeker? :) x


    Tanya is de beste.

    ze gaan duits zinge


    Hoe weet jij dat dan zo zeker? :) x

    omda iemand mij de playlist heeft door gestuurd,ik ben hem kwijt maar 1000meire en geh stonden er al zeker bij

    Ooh :) moest je hem terugvinden :) Laat het dan weten! Ik zou graag weten welke ze gaan spelen ^^ x


    Tanya is de beste.

    doe het net als het thds grwoon duizenden brieven aan hun geven. heel het concert was duits :P

    Xx

    ze gaan duits zinge


    Hoe weet jij dat dan zo zeker? :) x

    omda iemand mij de playlist heeft door gestuurd,ik ben hem kwijt maar 1000meire en geh stonden er al zeker bij


    De setlist geven ze meestal niet voor het concert or ;) maar waarschijnlijk is het concert best kort omdat Bill op zijn stemmeke moe lette (A) da waar 14 juni oowk zo