• haaii ^^ iedreen is het er wel over eens: tokio hotel is gwoon beter in het Duits. Daar zit gwoon meer gevoel achter!

    Spijtig genoeg zingen ze de laatste tijd alleen nog maar engels (behalve dan in Duitsland, zoals gisteren in Dortmund..)

    Maar hoe overhalen we hen, om toch weer in het Duits te beginnen?
    Ik spreek hier dan wel over 13 juli, niet over hun optreden in Nijmegem, wnt dat is vandaag denk ik xD, niet? (drm dat het hier zo rustig is op quizlet o.O)

    bordjes maken met: 'bitte keiner Engels' nzo gaat niet, wnt ze hebben zowiezo al een lijst op voorhand met de liedjes, en opeens ffe overschakelen op de duitse versies is denk ik niet zo vanzelfsprekend...

    Weet iemand een manier waarop we TH duidelijk kunne make dat ze 13 juli Duits moeten zingen, omdat dat gewoon veel mooier is?

    Massaal brieven schrijven gaat toch geen kat willen doen.
    Massaal op hun site en myspace beginnen reageren heeft denk ik evemin zin..
    *had iemand maar het nummer van iemand van TH, kunnen we gwoon ffe een berichtje sturen: zkr geen engels zingen e billeke!*

    Ik was persoonlk nogal teleurgesteld 3 maart, omdat ik sommige engelse versies niet eens Kende, en niet kon meezingen dus.. en das niet leuwk :(

    Hoe dan ook, wie heeft er ideeën??

    xX.!

    ze gaan duits zinge


    Hoe weet jij dat dan zo zeker? :) x

    omda iemand mij de playlist heeft door gestuurd,ik ben hem kwijt maar 1000meire en geh stonden er al zeker bij


    De setlist geven ze meestal niet voor het concert or ;) maar waarschijnlijk is het concert best kort omdat Bill op zijn stemmeke moe lette (A) da waar 14 juni oowk zo


    Bill zijn stemmeke is terug in orde en hij heeft ondertusse al véél concerte gegeve (:
    &n tog..
    als ik de playlist terug vind zal ik hem hierop zette..
    &n misschien nu een rede aan iedereen voor vanvoor te staan: tom gaat zijn gitaar fucke XD

    ze gaan duits zinge


    Hoe weet jij dat dan zo zeker? :) x

    omda iemand mij de playlist heeft door gestuurd,ik ben hem kwijt maar 1000meire en geh stonden er al zeker bij


    De setlist geven ze meestal niet voor het concert or ;) maar waarschijnlijk is het concert best kort omdat Bill op zijn stemmeke moe lette (A) da waar 14 juni oowk zo


    Bill zijn stemmeke is terug in orde en hij heeft ondertusse al véél concerte gegeve (:
    &n tog..
    als ik de playlist terug vind zal ik hem hierop zette..
    &n misschien nu een rede aan iedereen voor vanvoor te staan: tom gaat zijn gitaar fucke XD


    Zijn stemeke is in orde maar hy meot er nogwel op letten, anders gaat t weer fout. Daat duur een tydje voor het helemaal is hersteld.

    Uhm... in Nl is het wel gelukt, maarhum... ben je er nu niejh een beetje laat mee, hebben jullie geen belgisch street team ofseu???

    wtf komen ze op 13juli hier heen eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(yeah)(yeah)(yeah)(H)(flower)(H)(H)(Y)(hoera)(yeah)

    o_O


    I recycle my thoughts.

    ik ga niet naar dat festival want er zullen ook veel TH haters aan wezig zijn, en dan is de sfeer gelijk zo saai :(


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..