• En ??
    Hoe ging het in Nijmegen ? ^^

    x

    * zit aandachtig te wachten tot er antwoord komt :D :P x *


    Tanya is de beste.

    Mensen zoals ik al zei het was geweldig ik had live verbinding via de telefoon!


    Heb je heel het concert gehoord via telefoon? Of alleen Reden? x


    Hahah jij ook al?
    Ik ook heel reden live via de telefoon.
    Ik hoorde Bill. AAAAAAAAAAAAHH(yeah)_O_(hoera)
    Sorry hyper hierow:X:$(A)

    P.s Jullie zijn niet de enige die alles willen wete ;)


    ja het was zo geweldig ik was ook helemaal hyper ik heb alleen reden gehoord helaas maar het was geweldig!!!!

    Ja, bellen blazen, sommige vlaggen bij en met de handoeken op het laast, maar die bellen blazen was echt zo gaaf! Zag er zo gaaf uit. Hij praatte vooral duits. We hadden wel goed weer, een keer miezerde het was, maar dat was gelukkig niet zo lang. Van de special guest was de eerste wel leuk, maar ik weet niet meer wie dat was..:$

    Whoo met die bellen moet zo mooi geweest zijn ! :D x


    Tanya is de beste.

    Toevallig SAT2D?!
    Of de jeremy's?
    SAT2D heeft volgens mij 2 meisjes en de Jeremy's maar 1, duss, mss weet je het dan>!?


    Träume sind wirklich!!

    Ja, was echt super mooi! Heb ook super veel foto´s gemaakt, maar stond jammer genoeg niet echt dichtbij.. maar de meeste zijn nog best mooi geworden.

    Bij de eerste was een blond meisje, geloof ik


    mer details pleazzee !!! Ik wil echt allleesss weten !!!! (yeah) Ik flip gewoon door !!! Was ik der ook maar bij !! :D:D :(

    Ware ze goed ^^ ?


    The best revenge is massive success

    JEP, het was egt geweldig!! ook het voorprogramma trouwens:D


    I am an idiot, I move.

    was mooi weer 5 druppels regen! :D
    podium was best mooi, gustav in het midden met links en rechts een trap, tom links en georg rechts. bill kwam op op een verhoging achter gustav :D!
    tussendoor praatte hij duits :)
    sprecials guests waren er niet... wel voorprogramma. was wel leuk, maar duurde erg lang


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    was mijn eerste keer tokio hotel, en ik vond het helemaal SUPER!!!!! ik ga zeker nog een keer!!! :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Super (hoera)
    Hopelijk wordt het ook leuk op 13 juli ^^

    Super (hoera)
    Hopelijk wordt het ook leuk op 13 juli ^^


    Zeker en vast :D x


    Tanya is de beste.