• Hoi lieverds!

    Een tijdje geleden (als in... een jaar of 3?) maakte een Q-user een topic over WEBTOON. Dat is een site/app waar je online comics op kan lezen.
    Ik weet niet meer wie de user was, maar ik was wel meteen verkocht aan Webtoon en lees al een aantal jaar trouw enkele comics.
    Samen met een vriendin, kregen we het idee om een eigen comic te starten. We hebben er heel wat tijd en moeite in gestoken en de eerste drie afleveringen staan ondertussen online!
    Voor wie benieuwd is, je vindt ons hier terug.

    Onder de spoiler vind je de korte samenvatting

    Everyone in the mystic world of Turian owns magic. Everyone, except Hope. Nevertheless, she gets an invitation to the prestigious magic school, Baywater university. Hope accepts the invitation for one reason only. This may be her last chance to discover what happened to her magic… And if she’ll ever be able to control it.


    Dus wie geïnteresseerd is: neem zeker een kijkje of subscribe/like! Je maakt ons er heel blij mee *O*



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh wauw! Net door aflevering 1 heen gescrold. Ziet er echt goed uit! (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat gaaf! Ik lees altijd op Tapas, misschien dat jullie hem daar ook kunnen uploaden? Heb je dubbel lezers. :Y)
    De Heartstopper-serie is daar ook begonnen dus hé, who knows. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Oh wat gaaf! Ik lees altijd op Tapas, misschien dat jullie hem daar ook kunnen uploaden? Heb je dubbel lezers. :Y)
    De Heartstopper-serie is daar ook begonnen dus hé, who knows. ;p


    Goed idee, we gaan dat ook doen!
    @Jolijn: n'awhh, dankjewel (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Goed idee, we gaan dat ook doen!
    @Jolijn: n'awhh, dankjewel (:


    Laat het even weten als hij erop staat, dan ga ik hem lezen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.