• heey
    Oke, het valt me op als iemand zich zelf zo en zo vind . dat er gelijk mensen die persoon aan het afzeiken is, van nee wannebe, een die soort dingen! hallo? het is Quizlet niet groep 3. kom op zeg laat die pesoon lekker zich zelf zoo vinden? jij moet het niet dragen, jij hoeft er niet in rond te lopen . dus wat is je probleem dan? en dan zoo veel paginas vol over iemands fotos lopen af te zeiken?
    i dat niet een beetje laag gevallen? ik bedoel? waarom maken er mensen zoo een probleem van, alleen omdat die persoon zich zelf zoo vind? zoo word het hier ook nie gezelliger!!!

    oke mensne ik wil geen ruzie of die soort dingen het viel me gewoon op!!

    kleine aanpassing

    ik vind ook dat Quizlet echt verandert is. oke er zijn mer regels, maak kijk de mensen die het er naar maken om de regels in te stellen, die lopen wel te zeggen " het is een strafkamp" nee logish je maakt het er zelf naar ik ik weet zeker ik heb vertrouwen in de mods hier dat ze gewoon hun werk doen! en dat ze heus niet van die mensen zijn die evil zijn! maar het zijn mensen om hier orde te houden. e Quizlet is anders maar het heeft het recht niet, om elkaar af te zeiken een voor iedereen hier de boel te lopen verzieken!


    XXlouisa


    Some angels have no wings.

    Kijk ik vind het ook niet leuk dat er zo ontzetend veel regels zijn, maar die zijn nou gewoon nodig,,En dan heb je die regels van geen ruzie maken, maar ze gaan net zo hard door.


    het is ook zo. de ruzies maker een de verziekers kennen geen stoppen! dus ze maken het hier voor iedereen en zich zelf alleenmaar kloten. en luister de mods doen hun werk echt wel goed. daar heb ik vertrouwen in, alleen ze lopen hier wel alles goed in de gaten te houden enzo. alleen de mods moeten nu strenger woorden omdat mensen het er zoo naar maken!!


    Some angels have no wings.

    (...)

    het is ook zo. de ruzies maker een de verziekers kennen geen stoppen! dus ze maken het hier voor iedereen en zich zelf alleenmaar kloten. en luister de mods doen hun werk echt wel goed. daar heb ik vertrouwen in, alleen ze lopen hier wel alles goed in de gaten te houden enzo. alleen de mods moeten nu strenger woorden omdat mensen het er zoo naar maken!!

    Ik ben blij dat er mods er zijn want zonder hun was het nu heel erg uit de hand gelopen!!
    Wat ze misschien ook kunnen doen,omdat er veel ruzie's zijn door zulke topic's over hoe mensen hier op Q eruit zien, er ook een regel van maken en zorgen dat daar ook geen ruzie meer over komt en zodat ze elke keer geen slotje erop hoefen te zetten.

    Wat ze misschien ook kunnen doen,omdat er veel ruzie's zijn door zulke topic's over hoe mensen hier op Q eruit zien, er ook een regel van maken en zorgen dat daar ook geen ruzie meer over komt en zodat ze elke keer geen slotje erop hoefen te zetten.


    ik zal zeggen presenteer het bij een mod.. en ik weet zeker als die mods er niet waren was het hier een hell geen regels!!niks of terwijl,als de mods er niet waren dan was het hier geen Quizlet maar, ik zeik iedereen af


    Some angels have no wings.

    (...)

    ik zal zeggen presenteer het bij een mod.. en ik weet zeker als die mods er niet waren was het hier een hell geen regels!!niks of terwijl,als de mods er niet waren dan was het hier geen Quizlet maar, ik zeik iedereen af

    maarja wat wil je tegen die mensen doen? ze gaan toch net zo hard door,,maarjaa..ze moeten het maar zelf uitzoeken. ze verpesten het voor de anderen hier op Q..

    ik ga douche en dan even naar winkels..verveel me..

    maarja wat wil je tegen die mensen doen? ze gaan toch net zo hard door,,maarjaa..ze moeten het maar zelf uitzoeken. ze verpesten het voor de anderen hier op Q..


    het is ook zo. die mensen moeten eigenlijk keihard aan woorden gepakt!! echt hard geen ban ofzoo maar nog harder dan een ban of die dingen


    Some angels have no wings.

    (...)

    het is ook zo. die mensen moeten eigenlijk keihard aan woorden gepakt!! echt hard geen ban ofzoo maar nog harder dan een ban of die dingen

    Ja maar wat wil je daaraan weer doen, je kan wel zeggen van: je word voor altijd geband van Q..maar dan kunnen ze gewoon weer een nieuw account aanmaken.
    en als ze dan zeggen van: e-mail bestaat al kan je gewoon een andere e-mail maken en daar gewoon Q op doen.

    Ja maar wat wil je daaraan weer doen, je kan wel zeggen van: je word voor altijd geband van Q..maar dan kunnen ze gewoon weer een nieuw account aanmaken.

    en als ze dan zeggen van: e-mail bestaat al kan je gewoon een andere e-mail maken en daar gewoon Q op doen.



    volgens mij word dan je ip op je pc op lapto pgeblokkerd een dan kan je nooit meer op Quizlet. ofzoo zij ooit een modjeXD


    Some angels have no wings.

    (...)


    volgens mij word dan je ip op je pc op lapto pgeblokkerd een dan kan je nooit meer op Quizlet. ofzoo zij ooit een modjeXD

    ja maar er zijn mensen bij die erg slim zijn en wel een manier hebben om er TOCH nog op te komen..

    Maar ik ga nu echt douche,,anders kan ik niet meer naar winkeltjees..

    je hebt wel gelijk juah [/vind ik]


    A Noble was Born in Chaos

    ja maar er zijn mensen bij die erg slim zijn en wel een manier hebben om er TOCH nog op te komen..


    das waar.. ook veel pelzier^^


    Some angels have no wings.

    (...)
    nederland is een menings vrij land,dus je mag je mening geven.....
    alleen het is gewoon lullig om iemand helemaal af te lopen zeiken,
    ik ben niet boos alleen,het is gewoon respectloos.!

    Tuurlijk, mits het met respect gebeurt. Helaas niet altijd het geval.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tuurlijk, mits het met respect gebeurt. Helaas niet altijd het geval.


    jep zo zie je mar weer,maar weetje ik snao het nut niet als mensne iemand helemaal af gaan zeiken


    Some angels have no wings.

    Je hebt deeltelijks wel gelijk. x3.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Je hebt deeltelijks wel gelijk. x3.


    en wat si het andere deel dan?


    Some angels have no wings.

    mensen moeten leren om elkaar in waarden te laten en als die zeggen ik ben dit is het niet iemands anders probleem!


    Some angels have no wings.