• heey
    Oke, het valt me op als iemand zich zelf zo en zo vind . dat er gelijk mensen die persoon aan het afzeiken is, van nee wannebe, een die soort dingen! hallo? het is Quizlet niet groep 3. kom op zeg laat die pesoon lekker zich zelf zoo vinden? jij moet het niet dragen, jij hoeft er niet in rond te lopen . dus wat is je probleem dan? en dan zoo veel paginas vol over iemands fotos lopen af te zeiken?
    i dat niet een beetje laag gevallen? ik bedoel? waarom maken er mensen zoo een probleem van, alleen omdat die persoon zich zelf zoo vind? zoo word het hier ook nie gezelliger!!!

    oke mensne ik wil geen ruzie of die soort dingen het viel me gewoon op!!

    kleine aanpassing

    ik vind ook dat Quizlet echt verandert is. oke er zijn mer regels, maak kijk de mensen die het er naar maken om de regels in te stellen, die lopen wel te zeggen " het is een strafkamp" nee logish je maakt het er zelf naar ik ik weet zeker ik heb vertrouwen in de mods hier dat ze gewoon hun werk doen! en dat ze heus niet van die mensen zijn die evil zijn! maar het zijn mensen om hier orde te houden. e Quizlet is anders maar het heeft het recht niet, om elkaar af te zeiken een voor iedereen hier de boel te lopen verzieken!


    XXlouisa


    Some angels have no wings.

    agree


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    agree


    sorry maar wat is dat??:$


    Some angels have no wings.

    Maar de meeste users hier zijn ook kei wannabe :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    AMEN.
    Er zijn hier mensen die zichzelf emo noemen, die gaan dan bij kinders die 3 jaar jongen zijn op hun fotos reageren dat hun wemo zijn. kom ik voor die mensen op, gaan ze mij wemo noemen x'D ik vind t wel grappig, maar komop zeg, people grow up.


    The economy is suffering, let it DIE!

    weet je, ik wil echt niemand afzeiken, maar ik ben het er niet mee eens dat je iets kunt zijn of echt bent. Mensen die zeggen dat ze iets zijn plaatsen zichzelf eigelijk in een doosje, en ik zeg ook niet dat ik emo ben, hoewel ik vaak zo word genoemd. Ik ben gewoon mezelf, ik denk dat dat het belangrijkste is en dat je meer gewaardeerd wordt als je jezelf bent dan als je meteen al aangeeft dat je hip-hop, alto or wathever bent. Dus dat is eigelijk het gedeelte waarmee ik het niet eens ben.

    Dan is nog wel belangrijk dat iedereen wel begrijpt dat ik, ook al ben ik het niet met hen eens, deze mensen niet af zal kraken ofsow.


    toet

    Uhuh.
    Die mensen hebben tenminste zelfvertrouwen =]


    I live for the applause, you will die for it.

    je hebt wel gelijk

    Ik heb eigenlijk nooit zo gereageerd op dat soort topic's.
    Dus ik ben het zeker met haar eens!! het valt eigenlijk ook best heel goed op!! en zo ontstaan zeker snel ruzie.
    als je kijkt naar hoe Q een jaar geleden was dan was het echt heel anders, geen ruzie, gene populaire mensen op Q. alle quizen werden veel gemaakt.
    en nu valt het gewoon heel erg op dat er veel ruzie is, populaire mensen zijn(niet dat ik dat erg vind ofzo..) en ja,,meeste quizen worden opeens weinig gemaakt omdat je niet echt bekend bent op Q.
    Toen ik voor het eerst mijn quiz maakte(jaar geleden) werd hij heel vaak gemaakt, en nu als je nu een quiz op Q zet komer er denk ik maar 5 opaf ofzo omdat je niet echt bekend bent op Q..
    dat valt ook heeeel goed op..
    En als je een keertje wat zegt over ik ben zus en ik ben zo gaan ze je echt gewoon lopen afkraken met van: hoe kan je dat nou weten, en dat word je niet in 1,2,3..
    Dus ik ben het zeker met haar eens.

    zo rilana heeft haar woordje gedaan..Niet boos worden op mij want dit kwam even in mij op(A)


    ja, je hebt gelijk, dat vind ik ook
    alles is hier zo heel hard veranderd
    nu, ja
    ik denk niet dat er daar veel aan gaat veranderen of zo
    en ja..


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    weet je, ik wil echt niemand afzeiken, maar ik ben het er niet mee eens dat je iets kunt zijn of echt bent. Mensen die zeggen dat ze iets zijn plaatsen zichzelf eigelijk in een doosje, en ik zeg ook niet dat ik emo ben, hoewel ik vaak zo word genoemd. Ik ben gewoon mezelf, ik denk dat dat het belangrijkste is en dat je meer gewaardeerd wordt als je jezelf bent dan als je meteen al aangeeft dat je hip-hop, alto or wathever bent. Dus dat is eigelijk het gedeelte waarmee ik het niet eens ben.

    Dan is nog wel belangrijk dat iedereen wel begrijpt dat ik, ook al ben ik het niet met hen eens, deze mensen niet af zal kraken ofsow.

    Gebeurt niet vaak. Maar dit is een officiele AMEN.


    The economy is suffering, let it DIE!


    Gebeurt niet vaak. Maar dit is een officiele AMEN.


    uhm ik snap je nie helemaal:$


    toet

    idd!!

    ik bedoel mensen maken hier, te snel een oordeel. als zij zich zelf wat dan ook vind maar is zich zelf gewoon waqt is het probleem dan? een ik snap ok niet waarom mensen zoo fel uit de hoek moeten komen gelijk met wannebe ook al was je wannebe ( of hoe je het schrijft) het is hun probleem niet!


    Some angels have no wings.

    Wat maakt het uit wat iemand van zichzelf vind ? Laat die mensen gewoon en geef er niet meteen een oordeel aan ;)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Iedereen in z'n waarde laten.

    Wat maakt het uit wat iemand van zichzelf vind ? Laat die mensen gewoon en geef er niet meteen een oordeel aan


    kijk dat bedoel ik:D een meer mensen hier ook:D


    Some angels have no wings.