• Mensjess ,
    Ik heb gister een tongpiercing laten zetten maar bij mij duurt het fucking lang om gwn te eten.
    Mijn vraag aan de mensen met een tongpiercing,

    gaat dat gwn over ? want anders rijt ik dat ding eruit

    xxx.


    Because Nobody Love's

    Een vriendin van mij heeft er een. En dat gaat over ;)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb geen tongpiercing maar like, ik ken fucking veel mensen met eent onggpiercing und als het goed is gestoken gaat het na een tijdje wel weg, dat is volkomen normaal! ^-^


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    trlijk gaat dat over ;) je tong is ma n paar daagjes dik.. bij mij was ut maar 2 dagen ofzo but ik at gwn xD als je alles bij je kiezen duwd kan je wel eten


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb er geen al zou ik er wel 1 willen. Maar ik weet dus niet of dat over gaat , Al denk ik vn wel. x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik zou nevernooit een piercing in mijn TONG! laten zetten.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    neem Danoontje :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn vriendin kon drie dagn bijna nix meer eten:S


    ........

    btje overdreven?? als je je eten bij je kiezen stopt kan je gwn eten.. beminste ik wel toen..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    myn nicht heeft er eentje en ze heeft een week op papjes geleefd xD maar nu eet ze gwn normaal :D

    btje overdreven?? als je je eten bij je kiezen stopt kan je gwn eten.. beminste ik wel toen..


    ja dat werkt wel xD
    maar ik heb nu ook nog een langer staafje voor de zwelling dus ik bijt de hele tijd op me piercing als ik met me tong eten terug moet douwe naar me kiezen >< en ja vandaag kon ik al beter eten =] FRIETJEESSS , alleen ik doe er wat lang over dus morgen op school weet ik het nog niet :P


    Because Nobody Love's

    muahaha ik at de 3e dag al gwn vast voedsel? xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Tuurlijk gaat dat over. De eerste 2 dagen durfde ik ook niet te eten, omdat ik bang was dat ik mijn piercing zal doorslikken. x3 Gaat vanzelf over, (:

    i dunno lijkt me wel xD ik will er ook een en dat mag ook wel maar ik had laatst bij een meisje gezien diej had allemaal paarse strepen op der toch je zag al diej ader dingen of wat het ook was zitten nja het zag er echt heel eng uit >< daarom wacht ik nog ff xD want nja ik weet niet of dat wel normaal was xD


    A Noble was Born in Chaos

    Deed da pijn? x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Misschien een te groot steeltje?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.