• Ja da benk nu duss ..
    Gisteren kon ik niet eens lopen sonder te spuugen of keizware koppijn te krijgen en datis nu duss nog niet weg ,alleen wel minder.
    Like ,, Gaat mijn zusje ook zeggen dat ik nep doe .. Net of ik nep gaa doen in de vakantie ><
    Maar wies dernog meer ziek geweest in de vakantie?


    Crack a bottle

    veel beterschap,

    ik niet.


    I see sunset in your eyes

    Gisteren last van koppijn. Ging ff nappen en toen was het weer over.

    ik
    de buikgriep deed de ronde naar het schijnt
    xD


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    ikke! ik heb m'n pols gekneust en het wordt steeds erger dus kmoet maandag weer naar de dokter!--' maar veel sterkte!(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ARME JIJ

    ik Was siek you know xP en nu benk alleen nog verkouden x.x en heb haast geens tem meer xD


    We can only learn to love by loving.

    Whoa ,, Nicol ..IK WEET ><
    En jij was siek op oud en nieuw fseu X'] Das pas naaiien >< Mijn moeder was toen ook ziek ><
    EN mijn zusje is nu lekker ook ziek want se moest 2 keer spuugen vannochtend(A) Maar tog vink het vals wnt ik moest gisteren like .. 12 keer spuugen O.o en ik kon niet eens water drinken ,,Wnt ik dronk like 1 slokje water .. 3 seconden later spuugde ik alles weer uit >< Duss toen gink uitdrogen X']


    Crack a bottle

    ik niet. Ik ben kinda like.. NOOIT ziek. Best eng. ik ben gewoon fucking gezond joh =D.
    Btw ik heb een tip als je vaak ziek word!
    Ga stoeptegels likken. Is goed voor je imuumsysteem, en dan word je niet snel ziek meer! Good luck x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik niet. Ik ben kinda like.. NOOIT ziek. Best eng. ik ben gewoon fucking gezond joh =D.
    Btw ik heb een tip als je vaak ziek word!
    Ga stoeptegels likken. Is goed voor je imuumsysteem, en dan word je niet snel ziek meer! Good luck x'D

    Getver X']
    Like ..Ik ga duss serieus geen stoeptegels liggen xD


    Crack a bottle

    (...)
    Getver X']
    Like ..Ik ga duss serieus geen stoeptegels liggen xD

    lekker toch. Maar dan moet je bukken. Brugleuningen is ook goed =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    lekker toch. Maar dan moet je bukken. Brugleuningen is ook goed =D

    Jaa ,DaaHaag ><
    Lik lekker self xD


    Crack a bottle

    (...)
    Jaa ,DaaHaag ><
    Lik lekker self xD

    Nea, want k ben bijna nooit ziek. Ik zit hier trouwens in mijn kamer zonder verwarming aan in een t-shirt. Al de hele winter btw. En ziek ben k nogsteeds niet x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik.. maarja, ik ben al bijna 12 weken ziek. -_-'

    JA hoor. Moet je overgeven 'Hoe nep' XD
    Nja, Beterschap
    -xCOLDskin.


    Maakt niks uit. Serieus?

    Jeetje, beterschap =O
    ikke niet..


    I don't need words to feel those lips.

    een vriendin van mijn was ziek op nieuwjaarsavond :S was ook niet zo leuk denk ik..
    dan zit iedereen zo lekker te eten, en kan zij daar wat zitten, lekker koppijn te hebben -_-
    && jouw wens ik nog veel beterschap :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!