• ja, waarom vind iedereen hier op quizlet dat dat liedje op hun slaat? bijv. bij zo'n topic, bij welk liedje heb je het gevoel dat het voor jouw geschreven is, zegt de helft Welcome To My Life van Simple Plan..(ik ook wel eens, maar ik heb een reden) komop zeg, we zijn toch niet allemaal depri? Ik ben al heel lang nieuwschierig waarom iedereen dat liedje kiest. say it here. xoxo.

    ik wist niet of dit bij muziek of overige hoorde.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Het énige liedje dat over mij gaat ís
    Gibbertjes van de 3 biggetjes :Y)
    Nee, maar velen hier denken dat ze depri zijn of willen gewoon opvallen door te zeggen datadt liedje over hun gaat enzoo ^-^ Levenloosheid word dat in Anneliesjestaal genoemd =D

    Denk er even bij na wat je zegt, want er zijn hier zeker wel mensen die Depri zijn. En ik zeg je dat is niet altijd een pretje, nou en als mensen zich bij dat liedje goed voelen dan doen ze dat.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Denk er even bij na wat je zegt, want er zijn hier zeker wel mensen die Depri zijn. En ik zeg je dat is niet altijd een pretje, nou en als mensen zich bij dat liedje goed voelen dan doen ze dat.!


    Chillax. Het is gewoon dat vele mensen hier niet weten wát depri zijn wel is. Veel willen er gewoon mee opvallen ofso

    ok ff denken waar ging dat lied ook weer over
    are you sick of feeling so left out
    Are you determined to find something more before your life is over

    blablabla welcome to my life. kinda emo. Maar wel mooi lied.


    BAM!

    (...)

    Chillax. Het is gewoon dat vele mensen hier niet weten wát depri zijn wel is. Veel willen er gewoon mee opvallen ofso

    Ik wil het ze graag eens uitleggen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Chillax. Het is gewoon dat vele mensen hier niet weten wát depri zijn wel is. Veel willen er gewoon mee opvallen ofso


    Hoezo zou jij dat weten dan. Áls die mensen er toevallig mee opvallen is het nog niet zo dat ze dat willen.

    hangt er van af hoe de mensen zich dn voelen

    als ze zich dn depri voelen zetten ze da lieke mss
    maar moestn ze mss het topic geleze hbbn als ze melig wrn was het waarschynlyk een melig lieke geweest:P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Hoezo zou jij dat weten dan. Áls die mensen er toevallig mee opvallen is het nog niet zo dat ze dat willen.


    Hunney, heb ik jouw gevraagd hierop te reageren? Nope. Maar ach, dan zal ik maar iets terug posten =D Nou like; Je gaat hier écht niet gewoon voor mensen die je niet kent zeggen: 'Ik ben depri. Ik ben zó depri dat ik niet meer wil leven.' Dsu vele willen gewoon aandacht =)

    (...)

    Hunney, heb ik jouw gevraagd hierop te reageren? Nope. Maar ach, dan zal ik maar iets terug posten =D Nou like; Je gaat hier écht niet gewoon voor mensen die je niet kent zeggen: 'Ik ben depri. Ik ben zó depri dat ik niet meer wil leven.' Dsu vele willen gewoon aandacht =)


    Hunney, dit is een Forum, Dus ik mag wel even reageren wanneer/waarop ik wil ;]
    Én je weet niet waarom ze dat doen.. Misschien willen ze gewoon wel iemand om tegen te praten ofzeuu.

    Mensen vragen zich wel eens af, waarom ik me raar gedraag nou en dan vertel ik het wel eens, maar daarbij dit is het eerste keer dat ik het forum zet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Hunney, dit is een Forum, Dus ik mag wel even reageren wanneer/waarop ik wil ;]
    Én je weet niet waarom ze dat doen.. Misschien willen ze gewoon wel iemand om tegen te praten ofzeuu.


    Jhaa, dan gaan ze toch gewoon naar iemand van Q. die ze vertrouwen en zetten ze dat toch niet meteen op het forum ;-)

    Denk er even bij na wat je zegt, want er zijn hier zeker wel mensen die Depri zijn. En ik zeg je dat is niet altijd een pretje, nou en als mensen zich bij dat liedje goed voelen dan doen ze dat.!
    Ik wil alleen weten waarom iedereen zegt dat dat liedje op hem/haar slaat


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Jhaa, dan gaan ze toch gewoon naar iemand van Q. die ze vertrouwen en zetten ze dat toch niet meteen op het forum ;-)


    En misschien willen ze wel weten wat andere mensen in hún situatie zouden doen. ;]

    (...)

    En misschien willen ze wel weten wat andere mensen in hún situatie zouden doen. ;]


    Dan vragen ze dat alsnog aan hun mensen die ze beter vertrouwen/kennen. Ze weten dat als je dat hierop gaat zetten, dat je meteen naar je hoofd krijgt dat je een aandachtstrekker bent. Einde discussie ^-^

    (...)

    Dan vragen ze dat alsnog aan hun mensen die ze beter vertrouwen/kennen. Ze weten dat als je dat hierop gaat zetten, dat je meteen naar je hoofd krijgt dat je een aandachtstrekker bent. Einde discussie ^-^


    Sorry dat ik me nu ga bemoeien hoor maar, misschien zetten ze het wel zodat andere mensen er rekening mee houden dat is ook een optie.


    We'll still love each other, forever and always. <3