• ja, waarom vind iedereen hier op quizlet dat dat liedje op hun slaat? bijv. bij zo'n topic, bij welk liedje heb je het gevoel dat het voor jouw geschreven is, zegt de helft Welcome To My Life van Simple Plan..(ik ook wel eens, maar ik heb een reden) komop zeg, we zijn toch niet allemaal depri? Ik ben al heel lang nieuwschierig waarom iedereen dat liedje kiest. say it here. xoxo.

    ik wist niet of dit bij muziek of overige hoorde.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    @FedUp;
    -,- waarom reageer je dan.

    Bubble
    Omdat ik dat niet laat zeggen over mij =D

    Fedup;

    -.-'
    Ze zegt niet eens wat over Jou.
    Alleen maar over je; Hunny

    Acjhaa ^-^
    Ik reageer alsk dat wil en alsk zet dat ik er maybe een halfuur nietopkom, dan kan dat nogaltijd veranderen =)

    Het liedje gaat er toch niet over dat je depri bent ?
    Misschien kunnen ze zich wel gewoon in dat liedje inleven, omdat iedereen wel eens zo'n dingen meemaakt. (':


    None but ourselves can free our minds.

    kom op zeg laat die mensen gewoon.. als zij dat liedje bij hun vinden passen nou wrrm niet.. jij kan niet weten hoe anderen zich voelen. en of ze depri zijn of wat dan ook. en zelf als ze neit weten wat depri zijn is. maakt het uit? als zij dat liedje bij hun vinden passen nou dan vinden ze dat.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    (...)

    Lieve schat, ik schrijf hunney hoe ik dat wil. Dat doe iedereen hier --' Jezus. Als ik zometeen liever scat wil schrijven dan schat dan doek dat toch.
    And, ik zeg gewoon wat ik erover denk. Wat jy over dit onderwerp denkt kan mij like geen reet schelen =) Is maar dat je het weet ^^


    Ok, laat me het dan anders uitleggen:
    What you have just mentioned about yourself clearly comes clean to me and some others that you are not able to percieve any critics about you. I am pretty sure to bet that you have not understood most of this rather complicated extract of my mental status about speaking a language corectly, or not speaking it at all.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Ok, laat me het dan anders uitleggen:
    What you have just mentioned about yourself clearly comes clean to me and some others that you are not able to percieve any critics about you. I am pretty sure to bet that you have not understood most of this rather complicated extract of my mental status about speaking a language corectly, or not speaking it at all.


    Let me explain some shit.
    Like i write words in other languages how ever i want to write them ^-^ Understood? Everybody on Q. writes words in other languages how they want =D
    And i understood everything in your letter.

    Wat ik wil zeggen is dat: Jhaa jy bent like 6 jaar ouder dan mij, maar daarom wil dat nog niet zeggen dat ik jouwn dingen niet versta enzoo. Ik praat hoe ik wil en als dat niet correct is volgens het groene boekje of eender wat, i don't care ^-^

    (...)

    Let me explain some shit.
    Like i write words in other languages how ever i want to write them ^-^ Understood? Everybody on Q. writes words in other languages how they want =D
    And i understood everything in your letter.

    Wat ik wil zeggen is dat: Jhaa jy bent like 6 jaar ouder dan mij, maar daarom wil dat nog niet zeggen dat ik jouwn dingen niet versta enzoo. Ik praat hoe ik wil en als dat niet correct is volgens het groene boekje of eender wat, i don't care ^-^


    Dat weet ik wel, daarom zei ik dat net allemaal, om duidelijk te maken dat ik dan ook alles dat je zegt mag en zal verbeteren als er een fout is. Je hoeft niet meteen zo irritant te worden omdat ik je verbeter. En je moet ook kritiek kunnen verdragen.

    En nog iets, ik ben 18, dus een volwassene, zolang je niet tegen me begint te schelden dan hou ik me kalm. Hou jij je dan ook maar kalm.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Dat weet ik wel, daarom zei ik dat net allemaal, om duidelijk te maken dat ik dan ook alles dat je zegt mag en zal verbeteren als er een fout is. Je hoeft niet meteen zo irritant te worden omdat ik je verbeter. En je moet ook kritiek kunnen verdragen.

    En nog iets, ik ben 18, dus een volwassene, zolang je niet tegen me begint te schelden dan hou ik me kalm. Hou jij je dan ook maar kalm.


    Ik vind niet dat jy moet verbeteren wat ik schrijf -. Ik schrijf toch hoe ik zelf wil?
    En zoals ik al zei: Het is niet omdat jy 6 jaar ouder bent dan mij dat ik ten eerste al naar jouw moet luisteren, cuz jy hebt weinig of niets te zeggen over mij en je moet ook niet tekoop gaan lopen ofsoo dat je al volwassen bent. Dát word ik ook, over 6 jaar =D

    Dat liedje slaat totaal niet op mij eigenlijk. Maar ik kan begrijpen dat het op iemand kan slaan.. ^^

    (...)

    Ik vind niet dat jy moet verbeteren wat ik schrijf -. Ik schrijf toch hoe ik zelf wil?
    En zoals ik al zei: Het is niet omdat jy 6 jaar ouder bent dan mij dat ik ten eerste al naar jouw moet luisteren, cuz jy hebt weinig of niets te zeggen over mij en je moet ook niet tekoop gaan lopen ofsoo dat je al volwassen bent. Dát word ik ook, over 6 jaar =D


    I know, dear. En ik geef je gelijk. Maar ik blijf wel beleefd en aardig. Jij word meteen irritant. Ik heb dit topic gemeld vanwege deze kleine ruzie.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    I know, dear. En ik geef je gelijk. Maar ik blijf wel beleefd en aardig. Jij word meteen irritant. Ik heb dit topic gemeld vanwege deze kleine ruzie.


    Dít noem ik like geen ruzie maken? Alleen discussiëren. En oow dankje. Krijg ik zometeen weer de waarschuwing =) Dankje ^-^ Achjhaa, jy ziet het al meteen in als ruzie, ik als discussie ;] Als'k door jouw een waarschuwing krijg en eenforumban tsjhaa ik weet hoe het zit.

    I Don't Know. Vond al dat de helft van Q op elkaar leken >.<


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Dít noem ik like geen ruzie maken? Alleen discussiëren. En oow dankje. Krijg ik zometeen weer de waarschuwing =) Dankje ^-^ Achjhaa, jy ziet het al meteen in als ruzie, ik als discussie ;] Als'k door jouw een waarschuwing krijg en eenforumban tsjhaa ik weet hoe het zit.


    Oh nee hoor want ik heb geen namen genoemd. Ik heb het gemeld vanwege een kleine ruzie, niet vanwegen jou. Zoiets doe ik namelijk niet. Altans niet aan jou, want ja kan er duidelijk niet tegen. No offence implied.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.