• ja, waarom vind iedereen hier op quizlet dat dat liedje op hun slaat? bijv. bij zo'n topic, bij welk liedje heb je het gevoel dat het voor jouw geschreven is, zegt de helft Welcome To My Life van Simple Plan..(ik ook wel eens, maar ik heb een reden) komop zeg, we zijn toch niet allemaal depri? Ik ben al heel lang nieuwschierig waarom iedereen dat liedje kiest. say it here. xoxo.

    ik wist niet of dit bij muziek of overige hoorde.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Hunney, dit is een Forum, Dus ik mag wel even reageren wanneer/waarop ik wil ;]
    Én je weet niet waarom ze dat doen.. Misschien willen ze gewoon wel iemand om tegen te praten ofzeuu.

    Ik denk het niet.. Mensen met échte problemen zetten ze nooit hier neer. Of niet op een manier die sommigen doen. Sommige mensen zie je wel eens iets posten, en dan benadrukken geen medelijden te willen, daar kan ik me nog in vinden, ik zou in genoeg dingen ook geen medelijden willen. Daarom maakt een topic met iemand die zielig doet erin mij denken dat het fake is.
    &On Topic, ik denk gewoon dat velen zich zouden wíllen voelen.


    Mew <3

    (...)

    Sorry dat ik me nu ga bemoeien hoor maar, misschien zetten ze het wel zodat andere mensen er rekening mee houden dat is ook een optie.

    Jamaar, bij sommige dingen is dat gewoon niet zo.


    Mew <3

    (...)
    Jamaar, bij sommige dingen is dat gewoon niet zo.


    Nee weet ik wel, maar bij sommige wel x']


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geen ruzie nu oke :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik maak geen ruzie toch? :O


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geen ruzie nu oke :O

    We houden het wel netjes hoor =]


    Mew <3

    (...)

    Nee weet ik wel, maar bij sommige wel x']


    Sommige houden er gewoon van om op te vallen. En nu gaak *gedwongen door Tanya* verder werken aan mijn QUiz.

    (...)

    Nee weet ik wel, maar bij sommige wel x']

    Alleen sommigen zijn er lately weinig.
    Volgens mij is dood het nieuwe leven tegenwoordig.


    Mew <3

    (...)
    Alleen sommigen zijn er lately weinig.
    Volgens mij is dood het nieuwe leven tegenwoordig.


    mwhahahaha -strijk-


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)
    Alleen sommigen zijn er lately weinig.
    Volgens mij is dood het nieuwe leven tegenwoordig.


    Nee, gewoon de nieuwe hype/rage. En nu gaak hier echt mee kappe en verder werken aan mijn Quiz

    (...)

    Sommige houden er gewoon van om op te vallen. En nu gaak *gedwongen door Tanya* verder werken aan mijn QUiz.


    Ja dat wel, eigenlijk wel veel, maar niet allemaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Dan vragen ze dat alsnog aan hun mensen die ze beter vertrouwen/kennen. Ze weten dat als je dat hierop gaat zetten, dat je meteen naar je hoofd krijgt dat je een aandachtstrekker bent. Einde discussie ^-^


    Discussie nog maar net begonnen. Want als het hierop gaat zetten zijn er nogal wat mensen die je proberen te helpen. Misschien vind Jij ze aandachtstrekkers. Maar als iemand hulp vraagt 'wat ze moeten doen met problemen' zou ik proberen te helpen.

    Bubble
    Laat het ;] Jy hebt jouwn kant van de zaak, ik de mijne. Dit is mijn laatste reactie voor het komende halfuur hierop ^-^

    (...)

    Hunney, heb ik jouw gevraagd hierop te reageren? Nope. Maar ach, dan zal ik maar iets terug posten =D Nou like; Je gaat hier écht niet gewoon voor mensen die je niet kent zeggen: 'Ik ben depri. Ik ben zó depri dat ik niet meer wil leven.' Dsu vele willen gewoon aandacht =)


    Als je echt depri bent dan weet je wat je moet doen om beter te worden. Dat is dus erover praten. Dus omg O_O kijk, ze praten erover!

    En het is HONEY, niet HUNNEY. Wees zeker dat je iets kan voor je het ook doet.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Als je echt depri bent dan weet je wat je moet doen om beter te worden. Dat is dus erover praten. Dus omg O_O kijk, ze praten erover!

    En het is HONEY, niet HUNNEY. Wees zeker dat je iets kan voor je het ook doet.


    Lieve schat, ik schrijf hunney hoe ik dat wil. Dat doe iedereen hier --' Jezus. Als ik zometeen liever scat wil schrijven dan schat dan doek dat toch.
    And, ik zeg gewoon wat ik erover denk. Wat jy over dit onderwerp denkt kan mij like geen reet schelen =) Is maar dat je het weet ^^