• Heey Mensen...
    Ik heb net te horen gekregen dat ik van 26 juni tot 30 juni naar LONDON ga...(dance)
    Ik ben toch zo blij!!!!!!
    Ben echt de hele vakantie zenuwachtig geweest, omdat er geloot moest worden...
    (dance)(dance)
    Moest het gwn ff zeggen^^
    xxx Ruby


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oe London lijkt me zó hip!^^ Ik wil er ook wel heen...Maar meid; Veel plezier daar!^^ Ik ga in de Zomervakantie naar Spanje!<33 Heb ik ook al zo'n zin in!^^:D

    xX
    (ps.Ik ben BrokenxWings die op het acountend zit dat ik deel met Kim^^)


    .

    BEATSOFLOVExOmg...ik wil al zo lang is naar London. x]


    ikke ook...ikke zooooooo blij^^

    mo0nXlo0nIk ben er al geweest, maar ik kan je vertellen dat Londen een beetje in de hemel geheven word xD Na 3 dagen heb je er alles gezien xD



    Maarja,, have fun;)


    ik zie het wel...verheug me er echt super op...^^
    thnx...

    KxKxTCOe London lijkt me zó hip!^^ Ik wil er ook wel heen...Maar meid; Veel plezier daar!^^ Ik ga in de Zomervakantie naar Spanje!<33 Heb ik ook al zo'n zin in!^^
    :D


    xX

    (ps.Ik ben BrokenxWings die op het acountend zit dat ik deel met Kim^^)


    Mij lijkt het ook zoooo cool^^ Ik wil er nu al heen!! Dankje^^aan plezier zal het me wel niet ontbreken...mijn vriendinnen gaan ook mee^^
    Vet...ik ga miss in de 5de naar Italie(H) Alvast veel plezier!!!
    --->ps. Ok...weet ik dat ook weer^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    londen is echt leukkk ben er 2 jaar geleden heen geweest :)


    ........

    londen is echt leukkk ben er 2 jaar geleden heen geweest :)


    vet...wat komen jullie altijd zo ver weg!!!
    slaap lekker allemaal^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.