• Het doodnormale.. SCHAATSEN! Ik ken hem ook al een beetje; ik heb zijn MSN. Maar later kwam ik erachter dat mijn muts verkeerd zat. Heel lelijk! Genánt! Want hij keek mij ook aan; en hij lachte. Ik helemaal blij dat hij lachte, maar hij zat me waarschijnlijk gewoon uittelachen om mijn (piiiieeep)- muts


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    öö Ik heb vandaag ook een spueercute jongen gezien. Bij de tandarts wel >< maar ik ken hem helemaal niet. Spijtig genoeg :p


    Listen to what we're not saying..

    öö Ik heb vandaag ook een spueercute jongen gezien. Bij de tandarts wel >< maar ik ken hem helemaal niet. Spijtig genoeg :p
    Als je muts verkeerd zat; en hij lachte n.n dan is het beter als je hem niet kent


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Typisch. Je ziet een cute gast, hij ziet jou en dan is er iets dat heel belachelijk is. Ofwel is het een move die je doet, je kleren of je vriendinnen.

    Oeh.
    Dat had ik ook wel eens, maar nu gelukkig niet meer.
    Maar als je zijn MSN hebt, is het toch al goed?
    En als hij lachte om je muts, zeg je gewoon dat dat de nieuwe trent is, ik doe wel met je mee. n____n


    You move me ......... Kurt

    ah zoiets is er altijd! dat is zo vreselijk o_o
    ik ben een leuke jongen tegengekomen in het bejaardentehuis waar ik stage liep. ;p en ik vergat plotseling allemaal domme dingen bij het koffie rondenbrengen. >< vreselijk gewoon. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ike volgende week schaatsen dus ik ga het nog maar zien xD
    en misschien heb ik de 22e geluk dan gaan we met ons leerjaar snowboarden :D


    A Noble was Born in Chaos

    Dat van die muts is like toch niet zo erg. Als je een relatie met hem krijgt gaat hij vaker blunders zien(en andersom).
    Maar je hebt zijn msn al, dus je kan tegen hem praten :']

    Op school in de derde zit een lekker ding =O
    En ik had een keer in het Chinese restaurant een leuke jongen gezien, hij keek elke keer naar me :$


    a figment of your imagination

    Je muts dat is toch niet zo erg? En kom op als ie je leuk vind vind ie je door die muts heus niet minder leuk! Niet zo aanstellen en ga ervoor :'D Ik heb ook een jongen op school die ik leuk vind en dat is een goede vriend van me. Ik huppelde een keer heel debiel langs en zei: ''hoi'' en toen vond ie me cute. Dus misschien vind ie dat van jou ook wel die jongen dan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zie nooit leuke jongens, de enigste leuke jongen is rowantje, en aangezien hij me gedumpt heeft.. Tsja :3


    I don't need words to feel those lips.

    Je muts dat is toch niet zo erg? En kom op als ie je leuk vind vind ie je door die muts heus niet minder leuk! Niet zo aanstellen en ga ervoor :'D Ik heb ook een jongen op school die ik leuk vind en dat is een goede vriend van me. Ik huppelde een keer heel debiel langs en zei: ''hoi'' en toen vond ie me cute. Dus misschien vind ie dat van jou ook wel die jongen dan?
    Ja.. Maar dat is anders. Mijn muts zat niet op mijn hoofd maar lág er half op


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    AAAAAAAAAAAAH!
    ik. Vanmiddag. AAAHW. zo hawt. Nog nooit gezien hier.... Maarja. noooh. was alleen me vlindernetje vergeten.


    The economy is suffering, let it DIE!

    bij mij zit ook leuke jongen op school, maar die ken ik niet echt goed, maar hij kijkt echt de hele tijd naar mij, en en hij is lekker Ö En vrienden van mij zeggen dat hkij heel aardig is, en telkens als ik bij een jongen sta die hij kent, komt hij er bij staan Ö


    I can't see the future with tears in my eyes

    Cute.
    Do you have a picture of him?

    Het doodnormale.. SCHAATSEN! Ik ken hem ook al een beetje; ik heb zijn MSN. Maar later kwam ik erachter dat mijn muts verkeerd zat. Heel lelijk! Genánt! Want hij keek mij ook aan; en hij lachte. Ik helemaal blij dat hij lachte, maar hij zat me waarschijnlijk gewoon uittelachen om mijn (piiiieeep)- muts


    hij kan je " *piep*-muts incident" ook gewoon schattig hebbben gevonden... misschien... xD


    If you're going to hell, keep going