• nu heb ik es een suggestie.

    zou het neit handig zijn als dingen uit de shoutbox ook een meld-knopje krijgen.

    want, quizzen en topics hebben dat al.

    maar in de shoutbox gebeurd ook genoeg.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    Het is maar goed dat ik weet wie het zegt =='

    Sssssht! Pas op met wat je zegt tegen mijn familie he.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik zit wel nooit in de shoutbox, maar ik vind wel dat mensen de kans moeten hebben om het te melden als er iets gebeurt, dus ik ben voor. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Sssssht! Pas op met wat je zegt tegen mijn familie he.

    En meteen reageren ze weer aanvallend. Lieve schat, ik kijk nergens meer van op. Ik ben bedreigd, doodgewenst, de kanker/tyfus/tering/pest/alle andere enge ziektes toegewenst.
    I've seen it all. Sorry als ik hier niet meer van opkijk.


    Bored.

    (...)
    En meteen reageren ze weer aanvallend. Lieve schat, ik kijk nergens meer van op. Ik ben bedreigd, doodgewenst, de kanker/tyfus/tering/pest/alle andere enge ziektes toegewenst.
    I've seen it all. Sorry als ik hier niet meer van opkijk.

    Voor zover ik mij kan herinneren heb ik zoiets niet gezegt, maar als jij wil dat ik dat zeg...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Voor zover ik mij kan herinneren heb ik zoiets niet gezegt, maar als jij wil dat ik dat zeg...

    Lees nog eens goed wat ik zeg.
    Ik geef niet eens één aanwijzing dat ik op jou doel.
    Toch?
    Dank je.


    Bored.

    (...)
    Voor zover ik mij kan herinneren heb ik zoiets niet gezegt, maar als jij wil dat ik dat zeg...

    ze zegt toch ook niet dat t over jou gaat.. -_-
    en als t je zo irriteerd waarom zit je hier dan nog?
    en als die familielidding van je t zó ontzettend irritant vind trekt ze zelf dr bek maar open.

    (...)
    Lees nog eens goed wat ik zeg.
    Ik geef niet eens één aanwijzing dat ik op jou doel.
    Toch?
    Dank je.

    Als jij het zegt...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    ze zegt toch ook niet dat t over jou gaat.. -_-
    en als t je zo irriteerd waarom zit je hier dan nog?
    en als die familielidding van je t zó ontzettend irritant vind trekt ze zelf dr bek maar open.

    1) Heb ik jou wat gevraagd? Nee? Zwijg dan tegen mij!
    2) Praat niet zo over mijn familie ja. Of moet ik dat ook eens bij u doen? Dat zul jij evenmin leuk vinden als ik denk ik he!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    1) Heb ik jou wat gevraagd? Nee? Zwijg dan tegen mij!
    2) Praat niet zo over mijn familie ja. Of moet ik dat ook eens bij u doen? Dat zul jij evenmin leuk vinden als ik denk ik he!

    *Zucht*
    Is een tweede forumban nu echt nodig? Ik zal je nu maar vast op de vingers tikken voordat ik je straks weer een waarschuwing in verband met het uitlokken van ruzie moet sturen.
    Dit is een openbaar forum. Jij geeft een openbare mening. Dan mag zij daar op antwoorden. Of haar reactie jou nu aanstaat of niet.


    Bored.

    (...)
    1) Heb ik jou wat gevraagd? Nee? Zwijg dan tegen mij!
    2) Praat niet zo over mijn familie ja. Of moet ik dat ook eens bij u doen? Dat zul jij evenmin leuk vinden als ik denk ik he!

    laat ik nu even net zoals jou gaan reageren.
    1) misschien irriteer ik me er ontzettend aan dat je uit t niets zo reageerd? waarom? omdat t een mod is? ¬¬
    2) noem één negatief ding wat ik over je familie zei. het enige wat ik zei, is dat ze t zelf moet zeggen als ze zich eraan ergert. misschien voorkomt dat wat onnodige ruzie's/irritatie's.

    (...)
    laat ik nu even net zoals jou gaan reageren.
    1) misschien irriteer ik me er ontzettend aan dat je uit t niets zo reageerd? waarom? omdat t een mod is? ¬¬
    2) noem één negatief ding wat ik over je familie zei. het enige wat ik zei, is dat ze t zelf moet zeggen als ze zich eraan ergert. misschien voorkomt dat wat onnodige ruzie's/irritatie's.

    Je zei dat ze 'haar bek' moet opentrekken... Ja zelfs daarvoor kom ik al op.
    En ik heb dus echt geen tijd voor deze flauwe ruzies zene, en ik heb geen zin in een forumban dus zal ik het op jouw manier zeggen; ik zal 'mijn bek' maar houden... Ookal heb ik een mond ipv een bek, mss heb jij die maar ik iig niet, ben ik toch gebant? achja, leuk voor de andere, zijn die paar daagjes van me verlost, ma bon, kzal ma zwijge e, en neem et mij ni kwalijk, iedereen is wel is CHAGGIE!
    Oke? Oke!

    OVER & OUT!!!!!!!!!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Je zei dat ze 'haar bek' moet opentrekken... Ja zelfs daarvoor kom ik al op.
    En ik heb dus echt geen tijd voor deze flauwe ruzies zene, en ik heb geen zin in een forumban dus zal ik het op jouw manier zeggen; ik zal 'mijn bek' maar houden... Ookal heb ik een mond ipv een bek, mss heb jij die maar ik iig niet, ben ik toch gebant? achja, leuk voor de andere, zijn die paar daagjes van me verlost, ma bon, kzal ma zwijge e, en neem et mij ni kwalijk, iedereen is wel is CHAGGIE!

    nou sorry als ik je daar ontzettend mee kwets maar t klinkt nogal.. vaag[?] als je zegt 'haar mond openen om er zelf wat van te zeggen'.
    en buiten dat zei je zelf nou ook niet bepaald iets in 'nette' woorden op een 'normale' manier? dat zal aan mij liggen.
    en als je van jezelf al weet dat je op zo'n manier reageerd als je chagerijnig bent is het misschien een goed idee om voortaan dan maar niks te zeggen.. voel je niet aangevallen ofzo, t is maar een idee?

    (...)
    nou sorry als ik je daar ontzettend mee kwets maar t klinkt nogal.. vaag[?] als je zegt 'haar mond openen om er zelf wat van te zeggen'.
    en buiten dat zei je zelf nou ook niet bepaald iets in 'nette' woorden op een 'normale' manier? dat zal aan mij liggen.
    en als je van jezelf al weet dat je op zo'n manier reageerd als je chagerijnig bent is het misschien een goed idee om voortaan dan maar niks te zeggen.. voel je niet aangevallen ofzo, t is maar een idee?

    kan ik ni late


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    kan ik ni late

    nou. ik kan het ook niet laten, om soms ergens op te reageren.
    maar blijkbaar wordt dat ook niet geaccepteerd. maar ik zal wel wijselijk mn bek houden.

    zie, een begint tegen de ander en dan komen er weer klikjes -.-"
    kan niemand het nu voor zichzelf opnemen?


    Keep calm and love Zayn Malik =)