• Dusja. Ik ga naar school ergens in Brussel. Er is een jongen, hij zit in mijn klas bij latijn. Hij is wel mooi en vroeger was hij ook redelijk populair. Maar tegenwoordig vind iedereen hem zielig enz. Ik praat altijd tegen hem op msn. Enja, ik vind hem erg leuk enal. Maar al mijn vriendinnen praten slecht over hem, en eigenlijk hebben ze wel gelijk. Hij zoekt altijd aandacht, en doet kei gemeen tegen zijn beste vriend. Maarja.. ik wil ook stom doen tegen hem, en eigenlijk wil hem zowat negeren.. maar elke keer als hij online op msn is, of als ik hem zie voel ik me zo raar. Ik weetnie, ben ik nu verliefd? Hij is eiglijk zo de laatste waar ik op verliefd wil zijn. Ik vind hem ook zo heel knap, en hij is zo lief voor mij. En ik wil graag zo veel zeggen tegen hem, en als ik hem dan in het echt zie komt er niets uit mijn mond. Ben ik dus verliefd? Maar wat als het zo is. Volgens mij gaat iedereen mij als een debiel zien als ik met hem zou verkeren.. Wat moet ik nu doen?

    Maarja.. ik wil ook stom doen tegen hem, en eigenlijk wil hem zowat negeren

    wtf. waarom zou je stom tegen hem willen doen >< dat slaat nergens op.


    -

    Of je verliefd op hem bent, bepaal je zelf. Je zal het zelf moeten ondervinden.

    Sterkte.<3

    moeilijk te zegge (voor ons als buitenstaanders enzow..)
    maar ik denk het eigenlijk wel enzow.. (kent het gevoel van verliefd zijn)
    maar ik vind dat je vrienden je daarom niet direct debiel moeten gaan vinden enzow..anders zijn het geen echte vrienden [/sorry]
    && misschien ben je er wel verliefd op, en hij ook wel op jouw, maar dan nog kan het wel maanden duren voor je het ermee hebt (spreekt weeral uit ervaring :P)
    dusja..ik dnek dat je het gewoon zelf zal moeten uitmaken, en moet zien wat de tijd brengt enzow x'D

    nog veel succes enzow x'D <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Maarja.. ik wil ook stom doen tegen hem, en eigenlijk wil hem zowat negeren

    wtf. waarom zou je stom tegen hem willen doen >< dat slaat nergens op.


    kbedoel dat die gast eigelijk kei zielig is.. mja

    Probeer het, en anderen mogen jouw gevoelens niet bepalen. Als jij hem leuk vind dan is dat zo en schijt aan wat anderen vinden.
    Enjoy;)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik denk dat je alleen zelf kunt ordelen of je verliefd bent. Wij kunnen niet weten hoe jij je voelt.
    En hoe hij tegen zijn vrienden doet zegt niets over hoe hij tegen jou doet, ik ben tegen sommige van mijn vrienden niet bepaald aardig [op een humoristische manier, zodra ze er zelf niet meer om kunnen lachen kap ik] terwijl ik tegen mijn vriendje veel liever doe. Stel hij voelt iets voor jou, is hij tegen jou waarsch. ook wel aardig =]
    Und, ik zou me lekker niks aantrekken van wat anderen denken.


    Mew <3

    Ik denk dat je alleen zelf kunt ordelen of je verliefd bent. Wij kunnen niet weten hoe jij je voelt.
    En hoe hij tegen zijn vrienden doet zegt niets over hoe hij tegen jou doet, ik ben tegen sommige van mijn vrienden niet bepaald aardig [op een humoristische manier, zodra ze er zelf niet meer om kunnen lachen kap ik] terwijl ik tegen mijn vriendje veel liever doe. Stel hij voelt iets voor jou, is hij tegen jou waarsch. ook wel aardig =]
    Und, ik zou me lekker niks aantrekken van wat anderen denken.


    Nee idd waarom zou het je schelen wat anderen van je vinden?? je hebt jezelf nog


    If you're going to hell, keep going

    Waarom zou je stom tegen hem doen als hij lief tegen jou is? Ik ken hem nou niet, en ik weet niet wat voor karakter hij heeft enzuu, maar als jij je goed bij hem voelt is het toch goed? Nooit naar de andere kijken, die hebben toch altijd commentaar.
    X


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    eigenlijk moet je je er niets van aantrekken wat anderen van hem vinden of hoe hij tegen zn beste vriend doet. als hij maar lief tegen jou doet, toch? ik bedoel, give it a chance! als het niet werkt, dan is het jammer, maar je hebt het geprobeerd! oh, en hij moet natuurlijk wel een beetje respect tonen naar jouw vriendinnen toen.
    maar, give it a shot, girl. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.