• Heeeey,
    nu ik vroeg me af... Is het normaal dat ik me in de winter zo slecht voel? Echt jong, 't is net alsof ik elk moment kan beginnen met janken en ik pieker meer in de winter. Zo is elke keer als iemand 'iets verkeerds zegt' (wat dus niet verkeerd bedoelt is), lig ik daar de hele dag aan de denken, en als zoiets niet gebeurt dan denk ik wel aan mijn pa, of andere problemen die ik soms 'naar mijn kop gesmeten krijg' (yeah, zo denk ik daar dus nu over). En het stomste van alles is dat iedereen dat ondertussen gemerkt heeft en nu zeker die bitches uit mijn klas denken dat ik dus emo ben (ik draag gewoon graag grijs en zwart, dames xD). Leuk is anders x'). Maar ja, ik kan er aan de andere kant mee lachen. Ik vind mezelf grappig als ik depri ben en ik weet niet eens waarom. Misschien omdat ik dan héle droge opmerkingen maar of zo (en nu allemaal denken: BOEIEN).
    Maar in de zomer ben ik dan like: super happy xD! Maar ik ben inderdaad een zomerkiend, dat moet ik niet ontkennen.
    Maar nu is de vraag: hebben jullie dat ook, zo ja: wat doe je eraan?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ben in de winter ERG lastig..
    En ik doe er niets aan :Y) ik kan leve met mezelf spijitg genoeg men ouders niet xD


    Your Butt is Mine!

    Ja, dat is normaal. Veel mensen hebben er last van. Ik ook. Het komt gewoon door de donkere en korte dagen.
    Wat ik zelf doe? De lampen wat feller aanzetten, zodat ik meer licht om me heen heb ^^ Verder plan ik veel dingen met vriendinnen. Dat heb ik iets om naar uit te kijken. Tenzij je opgescheept zit met een ernstige verkoudheid, zoals ik nu. Ik wordt langzaam gek van de bloedneuzen.


    Bored.

    Eigenlijk niet. Hoe lager de temperatuur zakt, hoe vrolijker ik ben. Geldt ook voor de zomer. Is het 40 graden ben ik ook vrolijk.
    Ben een landklimaatpersoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat is normaal. Veel mensen hebben er last van. Ik ook. Het komt gewoon door de donkere en korte dagen.
    Wat ik zelf doe? De lampen wat feller aanzetten, zodat ik meer licht om me heen heb ^^

    Inderdaad, daarom zijn er trouwens veel zelfmoordpogingen in Finland enzo, waar de dagen nog korter duren, in de winter.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Inderdaad, daarom zijn er trouwens veel zelfmoordpogingen in Finland enzo, waar de dagen nog korter duren, in de winter.

    Vandaar dat ik de laatste dagen nogal suïcidaal ben =='


    Bored.

    Dat heb ik ook. Ik de winter ben ik altijd vlugger depri dan in de zomer. ><

    Ik doe er helemaal niets aan x'D Ik laat het gewoon over me komen, al is het soms wel erg lastig ö Maarja : )


    Listen to what we're not saying..

    Winterdipje heet dat toch?
    Ik heb dat niet echt, ik vind winter wel lekker soms. Lekker tegen mijn vriendje aankruipen, verwarming lekker hoog, kaarsjes aan, die bomen zo mooi wit.
    Het heeft wel wat =]


    Mew <3

    ik ken het. ik heb het ook, zoals de vele mensen hiero. ik kan 's ochtends niet meer uit bed komen. vooral als ik de dag begin met twee van mijn haatvakken, zoals economie en wiskunde, dan zou ik het liefst diep wegkruipen onder de dekens en er pas onder uit komen als de winter voorbij is. maar volgens mij wordt bijna iedereen gek van dit weer. oké, zoals het nu is is leuk voor twee dagen, dan mag het wel weer weg. het is nu al te lang aan de gang. -_- weg met dat ijs.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Winter is gewoon kut! Ook de kou! Man, ik fietste naar school, en mijn bovenbenen deden zoveel zeer van de kou dat er precies werd geschuurd met het ruwst dat er is. Niet om uit te houden, echt! Ik had zelfs zo veel pijn dat ik de neiging had terug naar huis te keren, maar dat heb ik niet gedaan, gelukkig. En tsja, ben toch zeker een halfuur onderweg...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.