• jaah binnekort staat hij erop. zouden jullie hem maken moesten jullie alleen de titel maken of vinden jullie de titel gefakt van iemand. zeg het hier misschien verzin ik dan nog een andere.


    c'est mon lamour pour toi.

    Ik had ooit een serie www.ichliebedich.de ^^
    Maar ik vind www.iloveyou.de de mooiste


    The soul needs autumn.

    Ik had ooit een serie www.ichliebedich.de ^^
    Maar ik vind www.iloveyou.de de mooiste

    Mwahaahahahaahahahaaa, sgatteke <3
    waarom heb jij die ook al weer gewist ? Die was goed ö


    Some people make the world special just by being in it

    Nou nou Tanya, dan ga ik ook ff een www.nogwat serie verzinnen XD
    Ff denken:
    www.fuckTomKaulitz.com Een quiz over een meisje met haar eigen Haters site XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Mwahaahahahaahahahaaa, sgatteke <3
    waarom heb jij die ook al weer gewist ? Die was goed ö

    Ik weet niet tegenwoordig verwijder ik zoveel quizen, daarom ben ik gestop met al mijn serie's en begin ik er ook niet meer aan totdat ik echt een geniaal idee heb.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ik weet niet tegenwoordig verwijder ik zoveel quizen, daarom ben ik gestop met al mijn serie's en begin ik er ook niet meer aan totdat ik echt een geniaal idee heb.

    Zal ík je dan eens een ge-ni-aal idee geven? XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Zal ík je dan eens een ge-ni-aal idee geven? XD

    Jaa schat!
    Maar eigenlijk zijn mijn ideeën best geniaal maar de mensen hier lezen ze gewoon niet ><
    Nou ik vind mijn ideeën toch fantastich maarja
    god mijn ego is erg vandaag ><


    The soul needs autumn.

    (...)
    Jaa schat!
    Maar eigenlijk zijn mijn ideeën best geniaal maar de mensen hier lezen ze gewoon niet ><
    Nou ik vind mijn ideeën toch fantastich maarja
    god mijn ego is erg vandaag ><

    Nou weetje, dan spreken we dít af:
    Als jy nou een geniale serie bedenkt met een titel die mensen aanspreekt, dan zal ik 'm in de spotlight zetten. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nou weetje, dan spreken we dít af:
    Als jy nou een geniale serie bedenkt met een titel die mensen aanspreekt, dan zal ik 'm in de spotlight zetten. (:

    Mmm, maar ik heb tegen mezelf gezegt dat ik een hele tijd stop met schrijven, want ik heb daar momenteel gewoon geen zin in, net zoals in Q.Maar ik wacht nog altijd op de uistlag...(A)


    The soul needs autumn.

    Nou nou Tanya, dan ga ik ook ff een www.nogwat serie verzinnen XD
    Ff denken:
    www.fuckTomKaulitz.com Een quiz over een meisje met haar eigen Haters site XD

    Mwaaaa, okee. Nu moet jij die dus wel beginnen. Die serie is gewoooooon te geweldig. Haaaat aan Tom. (duivel) Mwaha, als het maar niet een Haters site over Bill wordt . =D Ik verwacht dus een quiz van jouuuu <3 ;D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Mwaaaa, okee. Nu moet jij die dus wel beginnen. Die serie is gewoooooon te geweldig. Haaaat aan Tom. (duivel) Mwaha, als het maar niet een Haters site over Bill wordt . =D Ik verwacht dus een quiz van jouuuu <3 ;D

    >,< Lekker zeg, en het was alleen maar bedoelt als grap.

    Euhh.. dan moet ik wel eerst een geniale uitbreiding hebben over dat kleine stukje.. Euhh... ?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    >,< Lekker zeg, en het was alleen maar bedoelt als grap.

    Euhh.. dan moet ik wel eerst een geniale uitbreiding hebben over dat kleine stukje.. Euhh... ?

    Nou ja, jou grap gaaaaaat geweldig worden ! : D
    Wanneer is hij er ? Je bent toch al aan het type ? Want andeeers kom ik jeee killen . ö
    Nou néé, =D


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Nou ja, jou grap gaaaaaat geweldig worden ! : D
    Wanneer is hij er ? Je bent toch al aan het type ? Want andeeers kom ik jeee killen . ö
    Nou néé, =D

    Nou nee, ik ben nog niet aan 't typen. Eigenlyk heb ik daar nog geen zin in..
    Voel me namelyk zwááááár genaaid door een paar 'vrienden'. Maargoed, omdat ik nog wil leven begin ik wel alvast aan 't idee.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    >,< Lekker zeg, en het was alleen maar bedoelt als grap.

    Euhh.. dan moet ik wel eerst een geniale uitbreiding hebben over dat kleine stukje.. Euhh... ?

    Een meisje maakt een haat site over Th, maar haar beste vriendin is fan van hun en zij weet dat niet.Ze zit de site belachelijk te maken zonder dat ze het weet .Als ze het ontdekken ontstaat er een gigantische ruzie en dan stuurt het hater meisje een boze brief naar Th die dat 'toevallig' lezen en ze besluiten er iets aan de doen omdat ze zich vervelen.
    x) oke stom idee .


    The soul needs autumn.

    (...)
    Een meisje maakt een haat site over Th, maar haar beste vriendin is fan van hun en zij weet dat niet.Ze zit de site belachelijk te maken zonder dat ze het weet .Als ze het ontdekken ontstaat er een gigantische ruzie en dan stuurt het hater meisje een boze brief naar Th die dat 'toevallig' lezen en ze besluiten er iets aan de doen omdat ze zich vervelen.
    x) oke stom idee .

    Geen stom ideeeee ö
    <33333333333


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb maar wat gedaan joh. Ik zie wel XD
    http://www.quizlet.nl/quiz/267270/wwwfucktomkaulitzcom/

    Geen flauw idee wat ik nou getypt heb maargoed.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3