• Nouja, ik zat dus vorige zaterdag achter de pc op soort van netlog site -asl-


    bleek dus een meisje kon mijn kop dus niet zien en volgens haar deed ik vies veel verkeerd, ik weet zelfs niet wat enzo maar ze ging me 'slaan.'
    Ik had al niet zoveel schrik, wantja, 'slaan' iedereen weet als je mij slaat, dat je problemen hebt, en nog geen kleine. Toen bleek dat het meisje twee jaar ouder was en ze was een kop groter dan mij. Ik kom maandag aan in het school, stond ze me op te wachte en nam ze me apart. En weet je, ze zei geen woord, geen woord =.='

    toen ik dus van ;

    meisje, spyt, maar je staat mijn tijd te verdoen, ga je me nu nog slaan ? Komt er nog wat van. En weetje, ze zei sorry en toen was ze weg.


    weird , niet ?


    I see sunset in your eyes

    zo zijn er wel meer mensen, ik denk dat er ook wel wat van die kinderen op Q zetten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weird :S
    Eig ook wel goed voor jou dat ze je niet heeft geslaan (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    dat is ook so met Q en MSN x_x
    mensen hebben online een veel grotere bek mr in het echt sijn se dan stil x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ja !! :8

    zo zijn er wel meer mensen, ik denk dat er ook wel wat van die kinderen op Q zetten.

    Uhu. Ik ben er al eens één tegengekomen van Q die hier dreigde me te slaan als ze me ooit zou zien. Toen ze me zag durfde ze niet meer ><


    Bored.

    Haha bij mij ook iemand! Ik had een meisje uitgescholden omdat zij tegen mij zei dat mijn bestiie alleen van haar was en dan begon ze nog tegen mij te kakken enzoo. Weetje? Ik had op mijn Netlog een afbeelding staan van Werchter Boutique en ze zei [/ondertussen had ze haar andere vrienden ook al opgetrommeld en die zeiden dat ook]: "Ga gy ook naar Wb? Ha wij ook! wij zullen uu daar wel is in elkaar slaan!" Ik heb hun niet eens gezien =3

    Weird :S
    Eig ook wel goed voor jou dat ze je niet heeft geslaan (A)


    ja, best wel ja,
    anders zat ik weeral by de directeur <<.

    Daar heb ik ene klantenkaart ofzo ;d


    I see sunset in your eyes

    dat is altijd zo xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.