• [bijna]iedereen is hier wel een TH-fan,maar ik wil kijken wie de eerste is . dus sinds wanneer ben je Th-fan ?
    ik niet zolang namelijk sinds :01-03-2008[verjaardag]

    Euh.. Sinds 2006 x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Van

    27/07/2007 :D

    Bijna een jaar (yeah)

    Op vakantie ga ik dat dus uitgebreid vieren dat ik een jaar Th-fan ben (dance)

    Xxx

    ergens eind augustus 2007(A)

    even kijken
    de zomer van 2007
    ben een monsoonkutje xD


    Ik ook zoiets..
    Weetnietmeerprecies. :Y)


    AAP

    Sinds december 2007, vet kort dus maar. Dus nu bijna 8 maanden zeg maar.

    ik ongv nu 2 á 3jaar ofzeuw


    Haters Make Me Famous

    Ik zomervakantie vorig jaar.xD


    Be Yourself!

    bijna jaar ofso (Duivel/Dildo dan Angel/Vibrator langer)

    g

    nog 6 dage en dan ben ik een jaar fan :D ook het uur nog? half een :D smiddags dan eh :D

    Ikkuh sinds november 2007 duz nog niet zo lang


    Sick and tired of needing your affaction

    uuhm ik denk ongeveer een jaar ofzo?? of anderhalf.. toen monsoon uit kwam op tmf werd ik fan


    <3

    In
    ieder
    geval
    NIET LANG =D


    I recycle my thoughts.

    Ergens vorig jaar einde van de zomervakantie. x


    Tanya is de beste.

    even kijken
    de zomer van 2007
    ben een monsoonkutje xD


    the same ;) ik had vorige zondag (eergisteren dus, 22 juni) herdenkingsdag xD wnt dat was de dag waarop ik Monsoon voor het eerst op tv zag (A) 2 TH-freaks zijn speciaal met de trein naar mij gekomen om het te vieren, Yay xD ik had het begin van monsoon wel al vaker gezien, maar ik was altijd te lui om het verder te kijken dan het helikopter-geluid xD dus nog voor de muziek begon, maar die zondag had ik het voor het eerst geluisterd, en het was liefde!

    en de eerste foto op mn pc dateerd van 9 juli (maar de eerste week van juli was ik dan ook op kamp..) drm reken ik altijd van:

    1 juli 2007 (A) binnekort 1 jaar, feestjah xD (ik ga naar een fanmeeting om het te vieren x])