• Hee Mensjes!
    Ik verveel me, En wou dus ff wat mededelen.in myn klas zit een meisje En die kwam vandaag zo naar me toe,Dat ze ontmaagd was door haar vriendje,Dus ik was blij voor haar ofsoox'] Naja, Ik wist niet wat ik moest zijn? Maar.. Daarna zei ze; Ja 2 vriendinnen van mij zijn ook al ontmaagd! Wel toevallig hea, Eerst hun,En nu ik, Echt vet lollig. Dat zei ze.Ik dacht egt zo van, Wtf, Je gaat tog pas met je vriendje naar bed,Als je het EGT zelf wil.en er aan toe bent, En je doet het gwn op je eigen tijdd tog? tog niet omdat je vriendinnen al ontmaagd zijn?!!

    Wat vinden jullie daarvan! Ö

    xx
    En bedankt voor het meelezen x'D

    (flower)

    hallo als je al die leuke verhalen hoort van je friends snap ik best dat jij ook wil
    t is toch ook lekker jezus

    de helft van men vriendinnen zijn al ontmaagd , dat betekent niet dat ik nu direct een jongen ga meesleuren in de wc's '0.o

    je bent klaar of niet , stoer doen daarover is zo slap.


    I’m not acceptin another apology

    Sowiezo zijn dat privé-zaken en zou ik het waarschijnlijk alleen aan mijn bf zeggen.
    x


    ok

    De meesten die hierover opscheppen zijn juist niet ontmaagd. x__x

    Indeed. Dat is zo. Zo vreselijk bijzonder is het niet en ik zie ook niet in waarom je er stoer over zou moeten doen. Het is gewoon een sterke aantrekkingskracht tussen twee mensen.
    Om daar over te gaan opscheppen is zielig.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Ik vind dat meisje maar een beetje idioot doen :').


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    hallo als je al die leuke verhalen hoort van je friends snap ik best dat jij ook wil
    t is toch ook lekker jezus

    Ja, dat is ook wel weer zo ^^ Seks is lekker, mits goed gedaan Ö


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Ik snap da mensen bepaalde dingen ook willen als hun vrienden het ook hebben, maar, ontmaagd worden? :O Komaan, da's volgens mij toch één van de beslissingen in u leven die ge voor altijd blijft onthouden, ni? :)


    007

    Hoe oud zijn ze?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    als ik ontmaagd was, had ik het alleen aan m'n vriendinnen vertelt. ik vind dat nou niet iets dat je van de daken gaat schreeuwen. en al helemaal niet iets dat je doet omdat je vriendinnen het doen.
    maar ik moet zeggen, als je een vriendje hebt dat het al gedaan heeft en van plan is het op den duur ook met jou te gaan doen, ga je toch wel even twee keer nadenken of je het wel wil. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hallo als je al die leuke verhalen hoort van je friends snap ik best dat jij ook wil
    t is toch ook lekker jezus



    hahahaha x'd ik hoor zoveel verhalen daarover maar ik doe het toch ook niet omdat ik die verhalen hoor :')


    -

    Kansloze kinderen.


    Uncontrollable.

    De meesten die hierover opscheppen zijn juist niet ontmaagd. x__x


    Exactly. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hormoontjes (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die stoer doen over ontmaagden zijn zielig. ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zo'n dingen hou je toch voor jezelf. Alsof ik sta te poppelen om te horen hoe het was etc. >< Heb ook zo'n een vriendin n_n
    Heeft ze gisteren wel 10x gezegd dat je na het te doen pijn hebt als je plast, dat wou ik echt 10x horen.


    -