• die niet kunnen zingen.
    eigenlijk vind ik dat swaar dom en triest x_x
    net zoals madonna :
    oke ik vind het knap wat ze allemaal bereikt heeft maar dat mens kan niet zingen! ik respecteer haar heus wel maar ... als je een zanger bent dan hoor je toch op sijn minst te kunnen zingen ? [/mening]


    We can only learn to love by loving.

    je hebt gelijk. zo heb je ook de sugababes, gwen stefani en fergie. allemaal stuk voor stuk geweldig, maar hun zangtalent is niet zoals ik het graag hoor..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mee eens.
    Totaly agree. xd'
    maar dat dansen is wel stoer xd'

    ja! je hebt gelijk!!
    er zijn er natuurlijk die kunnen zingen, maar er zijn er ook enorm veel die absoluut niet kunnen zingen, allemaal bijgewerkt met de pc!
    schandalig is het :P


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    je hebt gelijk. zo heb je ook de sugababes, gwen stefani en fergie. allemaal stuk voor stuk geweldig, maar hun zangtalent is niet zoals ik het graag hoor..


    Fergie is eng als je der live hoort.


    @Mika
    Whaha ja dat wel.


    We can only learn to love by loving.

    Estelle >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    ja! je hebt gelijk!!
    er zijn er natuurlijk die kunnen zingen, maar er zijn er ook enorm veel die absoluut niet kunnen zingen, allemaal bijgewerkt met de pc!
    schandalig is het :P


    Seer schandalig
    dan betekend het wel dat ik en nadieh als vals singende koeien wel beroemd kunne worde xP


    We can only learn to love by loving.

    Mmmmm.... je hebt wel gelijk. Maar wat voor shows Madonna neer zet op het podium! Die zijn wel geweldig ookal playbackt ze. Zo is 50 dus tsjaa. De shows blijven verpletterend. De meeste fans van haar weten dat ze playbackt en daarom zijn de shows zo goed! Om de fans te vreden te stellen.


    I do not hook up.

    Mmmmm.... je hebt wel gelijk. Maar wat voor shows Madonna neer zet op het podium! Die zijn wel geweldig ookal playbackt ze. Zo is 50 dus tsjaa. De shows blijven verpletterend. De meeste fans van haar weten dat ze playbackt en daarom zijn de shows zo goed! Om de fans te vreden te stellen.


    ^^ i know
    maar ik vind het like best wel shitty
    allemaal mensen die niet eens kunnen zingen zijn nu beroemd als 'goede'zanger terwijl ze nog geen hoge noot kunnen halen.


    We can only learn to love by loving.

    HET IS MADEMIKA.
    geen mika meeer.
    alleen mika is een kut naam (aaaaa)
    maar.
    P!nk vind ik best oké live.

    (...)

    ^^ i know
    maar ik vind het like best wel shitty
    allemaal mensen die niet eens kunnen zingen zijn nu beroemd als 'goede'zanger terwijl ze nog geen hoge noot kunnen halen.

    vast wel, maar of het ook zuiver is is de vraag. xd'


    I do not hook up.

    HET IS MADEMIKA.
    geen mika meeer.
    alleen mika is een kut naam (aaaaa)
    maar.
    P!nk vind ik best oké live.

    ik vindt p!nk bull shit live ö ze heeft een vermande stem.

    [/oké nu ga ik echt frans leren!]


    I do not hook up.

    @MADEMIKA

    okie xP

    @Renée
    ^^ whaha idd n_n
    weetje mijn pa kan nu ook famous worden
    hij singt verschrikkelijk maar goed hij kan vast wel een coole show geven denk ik xD


    We can only learn to love by loving.

    @Nicol.

    Ja mijn pa ook. Maar die is like al best famous met zijn bent redelijk wat mensen kennen hem :x


    I do not hook up.

    Bedoel je dat ze in het echt niet kan zingen, of op cd ofzo?


    -

    @Blondie
    LIVEEEE xD

    @Renée
    whoehoe ik wil je papa wel sien optrede xD


    We can only learn to love by loving.