• die niet kunnen zingen.
    eigenlijk vind ik dat swaar dom en triest x_x
    net zoals madonna :
    oke ik vind het knap wat ze allemaal bereikt heeft maar dat mens kan niet zingen! ik respecteer haar heus wel maar ... als je een zanger bent dan hoor je toch op sijn minst te kunnen zingen ? [/mening]


    We can only learn to love by loving.

    Als ze helemaal niet kon zingen was ze nooit zover gekomen ><


    Uncontrollable.

    @Nicol

    Ik geef je de datum wel gewoon komen me ma zei dat ze snel weer gingen optreden ik ben er dan meestal ook :'D


    I do not hook up.

    @Nicol

    Ik geef je de datum wel gewoon komen me ma zei dat ze snel weer gingen optreden ik ben er dan meestal ook :'D

    OKIEE xD
    als het beetje dichtbij is en ik kan dan komk xd


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    OKIEE xD
    als het beetje dichtbij is en ik kan dan komk xd

    oké. you promise


    I do not hook up.

    Dat heb je altijd wel. (: Al is dat best spijtig. >_<

    Ik haat zangeressen ><
    Sorry, ik haat ze. :]
    Mannen kunnen live wel zngen [de meeste ><]. Vrouwen niet, die dnken alleen aan dansen ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Hangt het er ook niet af van wat je mooi vind, en Madonna, ik dacht soms ook dat ze niet kon zingen en vals zong, maar eigenlijk zingt ze niet vals, zo is haar stem gewoon.
    En wat betreft het eerste wat ik zei, groepen die mij meer aan staan, daar ga ik van zelf van vinden dat ze goed zingen, en groepen die mij niet aan staan, daar ga ik sneller van zeggen dat het vals is.
    Maar ja, mensen dat is mijn mening.


    Live life limitless.

    ik heb een keer britney spear live horen zingen ,maar het was net een kat die je hoorde

    Sugababes vind ik zowieso al blegh, maar maar.. Ach laat maar gewoon te erg voor woorden ><


    Hoi.

    Ik haat zangeressen ><
    Sorry, ik haat ze. :]
    Mannen kunnen live wel zngen [de meeste ><]. Vrouwen niet, die dnken alleen aan dansen ><


    das wel zo.
    maar er zijn ook zangeressen die wel live kunnen zingen.


    We can only learn to love by loving.

    Weetje wie ook heel mooi kan zingen
    Katy Perry
    Niet dus

    :'> Ze klinkt live echt heeel vals.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ghehe, Katy Perry is serieus zo slecht in het echt X'D
    Kanye West ook @ de MTV awards met dat lied 'Love Lockdown' ofzo :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Net als Katy Perry, wiens stem in de clip zwaar bewerkt wordt, maar als ze eenmaal live (op een EMA-optreden, bijv(A)) moet zingen, dat ze met dat gekraai de hele zaal leeg laat lopen ^^

    Whaha, iedereen die t op mn school gezien heeft, is meteen een stuk minder fan van dr xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Iedereen vind een andere stem mooi. Sommige vinden die van Madonna mooi, sommige die van Rihanna? Ik vind ze allebei shit, maar wie veranderd er iets aan? Anders hadden ze toch ook geen fans gehad, en waren ze ook niet zo ver gekomen, niet?

    ja! je hebt gelijk!!
    er zijn er natuurlijk die kunnen zingen, maar er zijn er ook enorm veel die absoluut niet kunnen zingen, allemaal bijgewerkt met de pc!
    schandalig is het :P


    vind ik ook ja!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk