• Vanaf vandaag kun je je quizzen voorzien van een leeftijdskeuring.

    Je kunt hierbij kiezen uit 'Alle Leeftijden', '12 jaar en ouder' en '16 jaar en ouder'.

    Deze keuring wordt dan voortaan vermeld bij je quiz.

    De keuring is een waarschuwing/aanwijzing. Het waarschuwt een bezoeker die de quiz wil maken dat het misschien om zaken gaat waar hij of zij te jong voor is. Het is echter geen verbod. Iedereen heeft nog steeds de mogelijkheid om alle quizzen te doen.

    Ik zal trouwens nog even programmeren dat je per serie aan kunt geven om welke leeftijdskeuring het precies gaat.

    16+
    Quizzen waar bijvoorbeeld seks of geweld in voorkomen, maar ook als het over zware onderwerpen gaat zoals zelfmoord en anorexia (het is trouwens nog steeds verboden om quizzen te maken die deze zaken aanmoedigt of verheerlijkt).

    12+
    Quizzen waar bijvoorbeeld scheldwoorden of toespelingen op sex in voorkomen.

    AL
    Quizzen die geschikt zijn voor alle leeftijden.


    Dit is mijn signature...

    Geweldig!^^
    cht goed^^

    Bedankt:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cool (:

    Misschien wel handig.
    Zeker omdat er een tijdje geleden enige commotie was rond het onderwerp anoraxia in verhalen.

    leuk en handig (':


    c'est mon lamour pour toi.

    Waarneer denk je dat je het van die series rond hebt?

    Thankssssss for this opportunity.


    I recycle my thoughts.

    Cool. n_N


    We can only learn to love by loving.

    Gelukkig _O_

    GOED n_n


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    handig :]

    Handig (:

    Kun je ook instellen dat je je quiz verplicht moet instellen? Dat het niet zo is dat mensen het overslaan omdat het teveel moeite zou zijn?

    Kun je ook instellen dat je je quiz verplicht moet instellen? Dat het niet zo is dat mensen het overslaan omdat het teveel moeite zou zijn?

    Ja, goed idee.

    okee, nu moet ik wel ff dat gaan invullen bij al m'n 400 quizen--'. Maargoed. Toch wel een handige 'uitvinding'.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oeeh!
    Nice!


    everything you imagined, and more...