• Vanaf vandaag kun je je quizzen voorzien van een leeftijdskeuring.

    Je kunt hierbij kiezen uit 'Alle Leeftijden', '12 jaar en ouder' en '16 jaar en ouder'.

    Deze keuring wordt dan voortaan vermeld bij je quiz.

    De keuring is een waarschuwing/aanwijzing. Het waarschuwt een bezoeker die de quiz wil maken dat het misschien om zaken gaat waar hij of zij te jong voor is. Het is echter geen verbod. Iedereen heeft nog steeds de mogelijkheid om alle quizzen te doen.

    Ik zal trouwens nog even programmeren dat je per serie aan kunt geven om welke leeftijdskeuring het precies gaat.

    16+
    Quizzen waar bijvoorbeeld seks of geweld in voorkomen, maar ook als het over zware onderwerpen gaat zoals zelfmoord en anorexia (het is trouwens nog steeds verboden om quizzen te maken die deze zaken aanmoedigt of verheerlijkt).

    12+
    Quizzen waar bijvoorbeeld scheldwoorden of toespelingen op sex in voorkomen.

    AL
    Quizzen die geschikt zijn voor alle leeftijden.


    Dit is mijn signature...

    danke^^


    I am an idiot, I move.

    hAndIg!

    vet handig !! :) maar is dat automatisch of moet je dat zelf instellen?


    If you're going to hell, keep going

    Cuuwl [:

    Hmm.. er gaan ook mensen dood in mijn quiz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Super!!!

    waarom eigenlijk. tis wel goed hoor maarrr wrm???


    Directioner for ever!!! Niall <3

    waarom eigenlijk. tis wel goed hoor maarrr wrm???

    Lees het bericht van de topicstarter, het dient als waarschuwing :]
    Zodat je iets meer weet waar je aan toe bent. Een quiz met een oppervlakkige titel kan heel diepzinnig/zwaar zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    vraagje
    als je dn 16 + bv instelt moge dan mensen die onder de 16 zijn hem niet maken ?:S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat is wel handig(:


    Blame it on the alcohol

    Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

    Very Nice


    Me.

    geweldig!!!


    love is dead and dead is love

    goed zo(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    geen signature

    Owkejjj

    maar ik denk niet dat het zin heeft

    ik vind het handig! maar goed in ieder geval, ik snap best als je een Quiz van 16 plus leest terwijl er geen leeftijd bij staat... dat het best verwarrent is


    Some angels have no wings.