• Vanaf vandaag kun je je quizzen voorzien van een leeftijdskeuring.

    Je kunt hierbij kiezen uit 'Alle Leeftijden', '12 jaar en ouder' en '16 jaar en ouder'.

    Deze keuring wordt dan voortaan vermeld bij je quiz.

    De keuring is een waarschuwing/aanwijzing. Het waarschuwt een bezoeker die de quiz wil maken dat het misschien om zaken gaat waar hij of zij te jong voor is. Het is echter geen verbod. Iedereen heeft nog steeds de mogelijkheid om alle quizzen te doen.

    Ik zal trouwens nog even programmeren dat je per serie aan kunt geven om welke leeftijdskeuring het precies gaat.

    16+
    Quizzen waar bijvoorbeeld seks of geweld in voorkomen, maar ook als het over zware onderwerpen gaat zoals zelfmoord en anorexia (het is trouwens nog steeds verboden om quizzen te maken die deze zaken aanmoedigt of verheerlijkt).

    12+
    Quizzen waar bijvoorbeeld scheldwoorden of toespelingen op sex in voorkomen.

    AL
    Quizzen die geschikt zijn voor alle leeftijden.


    Dit is mijn signature...

    leuk


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Misschien is het ook handig dat je bij het aanpassen van een serie de reden kan geven waarom je die leeftijdskeuring aanraad?
    Dat is misschien wel handig omdat sommige kinderen toch iets meer scheldwoorden enzo gewend zijn als anderen, En omdat andere kinderen juist seks geen taboe vinden.

    Ik snap wat je bedoelt, maar dat is lastig te programmeren. Misschien dat het er ooit nog van komt, maar voorlopig kijken we even aan hoe dit loopt.


    Dit is mijn signature...

    jeeeej goed idee (Y)


    You can never wear to much black

    en bij welke leeftijd moet je het zetten als ze bijv. tot de kleren uitgaan schrijven en daarna niet? x3 of wanneer ze een keer sex hebben en daarna nooit meer ;l?
    -wantdatsnapiknietn.n-
    en waar moet een serie over loverboys? o.o
    -unpatient xd-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Ik snap wat je bedoelt, maar dat is lastig te programmeren. Misschien dat het er ooit nog van komt, maar voorlopig kijken we even aan hoe dit loopt.
    Oke (':


    Sweet dreams will come true.

    en bij welke leeftijd moet je het zetten als ze bijv. tot de kleren uitgaan schrijven en daarna niet? x3 of wanneer ze een keer sex hebben en daarna nooit meer ;l?
    -wantdatsnapiknietn.n-
    en waar moet een serie over loverboys? o.o

    Tot de kleren uit en niet verder + 1x sex = denk ik 12 jaar en ouder.
    En loverboys, hangt ervanaf hoeveel en wat je beschrijft, denk ik ;'D


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Je kunt dat doen door naar 'Serie Aanpassen' te gaan. Daar kun je aangeven dat die serie bijvoorbeeld voor 16 jaar en ouder is en dan wordt die keuring direct bij alle quizzen uit die serie ingevoerd.

    Oh thanks, dat zocht ik nou.


    No growth of the heart is ever a waste

    okee, nu moet ik wel ff dat gaan invullen bij al m'n 400 quizen--'. Maargoed. Toch wel een handige 'uitvinding'.

    xX

    een idee om dit bij een hele serie in te stellen? ^^


    BAM!

    cool^^


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    op http://www.bekijkhetmaar.nu/view.cfm?website_id=191&template=classificatie kan je kijken welke leeftijd je quiz heeft als je twijfelt. Alleen gaat het hier over films xD. Je moet dat zelf maar een beetje uitzoeken :P. Bij de eerste vraag wist dat ding al te vertellen dat mijn serie AL is xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Oké, handy! :p

    Fijn ^^

    weetje.. dat kan je gewoon in je titel zetten en ik denk niet dat veel mensen t gaan gebruiken.. maarja.
    iig wel leuk bedacht ofzo

    waar haal je al die goeden ideen vandaan

    op http://www.bekijkhetmaar.nu/view.cfm?website_id=191&template=classificatie kan je kijken welke leeftijd je quiz heeft als je twijfelt. Alleen gaat het hier over films xD. Je moet dat zelf maar een beetje uitzoeken :P. Bij de eerste vraag wist dat ding al te vertellen dat mijn serie AL is xD
    Handig<3


    Sweet dreams will come true.