• Vanaf vandaag kun je je quizzen voorzien van een leeftijdskeuring.

    Je kunt hierbij kiezen uit 'Alle Leeftijden', '12 jaar en ouder' en '16 jaar en ouder'.

    Deze keuring wordt dan voortaan vermeld bij je quiz.

    De keuring is een waarschuwing/aanwijzing. Het waarschuwt een bezoeker die de quiz wil maken dat het misschien om zaken gaat waar hij of zij te jong voor is. Het is echter geen verbod. Iedereen heeft nog steeds de mogelijkheid om alle quizzen te doen.

    Ik zal trouwens nog even programmeren dat je per serie aan kunt geven om welke leeftijdskeuring het precies gaat.

    16+
    Quizzen waar bijvoorbeeld seks of geweld in voorkomen, maar ook als het over zware onderwerpen gaat zoals zelfmoord en anorexia (het is trouwens nog steeds verboden om quizzen te maken die deze zaken aanmoedigt of verheerlijkt).

    12+
    Quizzen waar bijvoorbeeld scheldwoorden of toespelingen op sex in voorkomen.

    AL
    Quizzen die geschikt zijn voor alle leeftijden.


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het wel handig ;'D


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Joh het kan nu per serie ;) Geen stres

    Nee, las ik net :'D
    En het is al gedaan^^,


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Rutger? Zou je misschien ook kunnen instellen, dat je bij bijvoorbeeld het eerste deel van de serie instelt de leeftijd (bijvoorbeeld. 16 jaar en ouder) dat, dat gelijk bij elke quiz in de serie 16 jaar en ouder wordt?(uit die map dan)?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Echt slim!
    Dankje, o machtige Rutger! *buigt*


    Tears are crashing out of my eyes

    Rutger? Zou je misschien ook kunnen instellen, dat je bij bijvoorbeeld het eerste deel van de serie instelt de leeftijd (bijvoorbeeld. 16 jaar en ouder) dat, dat gelijk bij elke quiz in de serie 16 jaar en ouder wordt?(uit die map dan)?

    xX

    Je kunt dat doen door naar 'Serie Aanpassen' te gaan. Daar kun je aangeven dat die serie bijvoorbeeld voor 16 jaar en ouder is en dan wordt die keuring direct bij alle quizzen uit die serie ingevoerd.


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Je kunt dat doen door naar 'Serie Aanpassen' te gaan. Daar kun je aangeven dat die serie bijvoorbeeld voor 16 jaar en ouder is en dan wordt die keuring direct bij alle quizzen uit die serie ingevoerd.

    yes! Dankje Rutger!_O_
    en wie dit heeft bedacht ; super idee gewoon!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Super, Rutger. : )
    [/gaat meteen toepassen]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    en bij welke leeftijd moet je het zetten als ze bijv. tot de kleren uitgaan schrijven en daarna niet? x3 of wanneer ze een keer sex hebben en daarna nooit meer ;l?
    -wantdatsnapiknietn.n-
    en waar moet een serie over loverboys? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kun je ook instellen dat je je quiz verplicht moet instellen? Dat het niet zo is dat mensen het overslaan omdat het teveel moeite zou zijn?

    Ja inderdaad.


    I do not hook up.

    Whoa, geweldig én handig.


    Tanya is de beste.

    Misschien is het ook handig dat je bij het aanpassen van een serie de reden kan geven waarom je die leeftijdskeuring aanraad?
    Dat is misschien wel handig omdat sommige kinderen toch iets meer scheldwoorden enzo gewend zijn als anderen, En omdat andere kinderen juist seks geen taboe vinden.


    Sweet dreams will come true.

    Dat is very koel :'D


    I don't need words to feel those lips.

    nice (':

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Super !
    thx Rutger (:


    everybody needs a song.

    Is wel handig. (: