• mannen met make zijn hot en helemaal in:
    bijv. jared leto (30stm), bill kaulitz(tokio hotel), Gerard Way(mcr), enz..... ( zeg ook ff wie je dan leuk vind ;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL(H) :P




    [ srry voor mijn hyperheid xD ]

    ik vind mannen met make up stoer :)

    ik vind mannen met make up stoer :)

    jaah idd!!! en sexy:P

    absoluut. Mannen met make-up zijn hot... nu moeten ze van mij geen rokjes en zo gaan dragen hoor(nerd) Maar make-up is zeker hip (cool)

    Ik weet het niet hoor. Ik ben er als man nog niet aan toe denk ik om eye-liner te gaan dragen (N)


    Dit is mijn signature...

    ik vind het wel leuk ofzo,

    =')

    je hoeft ook niet perse make-up te dragen maar bij sommige mannen staat het heel hot, vind ik,:D

    Ik weet het niet hoor. Ik ben er als man nog niet aan toe denk ik om eye-liner te gaan dragen (N)

    Hahaha wel mascara dan ?! :p

    hippppppp en ben een beetje hyperrrr vandaag ga naar de TMF awards


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    nee, alleen eyeliner kan vind ik =)

    Ik vind dat er een grens aan zit XD

    zwart rond ogen vind ik wel sexy maar niet meer... anders vind ik het niet mannelijk genoeg meer XD

    Bill is supah zexy!!

    Jared Leto (yeah) hij is vet zexy!!

    make up kan bij mannen vet sexy zijn! maar sommigen staat het ook echt niet!! XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL(H) :P


    (psst... twee ll-en :P)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik vind dat als een jongen eyeliner,mascara,blush-on,lipgloss draagt dat die wel HOT wordt (zoals Bill kaulitz)

    Billyyyyyy! xp

    Ik vind jongens met zwarte oogjes gwn supaah lekker xD
    Maar geen roze ofzo xp (Gewoon zoals Bill Kaulitz dus (A))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'