• mannen met make zijn hot en helemaal in:
    bijv. jared leto (30stm), bill kaulitz(tokio hotel), Gerard Way(mcr), enz..... ( zeg ook ff wie je dan leuk vind ;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Evalien schreef:
    Ik vind dat er een grens aan zit XD

    zwart rond ogen vind ik wel sexy maar niet meer... anders vind ik het niet mannelijk genoeg meer XD

    Billyy! :9~
    Jongens met make-up zijn gewoon supah hot:Y)


    Only those who listen can hear

    Adam Lambert :9~


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Hahaha al die oude reacties xd

    Ik vind alleen een beetje oogpotlood SOMS mooi; meer niet. ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind er eigelijk niets aan (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Bij sommige staat het wel goed vooral bij bekenden. Maar als er jong gewoon over straat loopt... Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel!

    Omg. Dit topic is van 2007. Welke ****** schopt dat omhoog? (cat)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:14 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Illuminati schreef:
    ik vind dat mannen met make-up seccxi en zelfverzekerd zijn. Ze worden uitgescholden door de rest van de wereld maar ze doen het wel.
    ik vind bijv. Strify,shin,Yu,Kiro en Luminor van cb helemaal te gek en ze dragen make-up..

    Niets mis me.


    Ahw omg wat was ik raar vroeger .________. En super leuk om alles terug te lezen :3

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:19 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    bij sommigen ALLEEN BIJ JARED past het wel.


    Save me from myself.

    Waar kijk maar naar Billie joe Armstrong, Tré Cool, Johnny Depp,Jukka Nevalainen, Tuomas Holopainen en al die andere die ik nog vergeten ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gadverdamme, nee.


    Me so good.

    jongens+make-up= heaven!

    bijv. Billa,Andy Biersack,Ashley Purdy,CC,Jake Pitts,Jinxx,Matt Good,Shin,Strify,Romeo,Yu,Kiro,Jeffree Star e.c.t. XD

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:33 ]

    ....
    Dude. Moest er nu serieus een topic van vier jaar oud worden gebumpt? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind dat best leuk :)
    Dat maakt ze een beetje stoerder...
    Maar zolang het maar bij een lijntje blijft is het ok :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.